آفتاب

ظرفیت ورزشگاه تختی جم تکمیل شد

ظرفیت ورزشگاه تختی جم تکمیل شد

تهران- ایرنا- ظرفیت 15 هزار نفری ورزشگاه تختی جم در فاصله سه ساعت مانده به دیدار تیم های پرسپولیس و پارس جنوبی جم، تکمیل شد.

قرار است ساعت 21 و 30 دقیقه امشب (پنج شنبه) 25 اردیبهشت اردیبهشت، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و پارس جنوبی جم در چارچوب هفته آخر رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه تختی شهر جم برگزار شود.
ظرفیت 15 هزار نفری ورزشگاه تختی جم در حالی تکمیل شده که هنوز بیش از سه ساعت به برگزار این دیدار زمان باقی مانده است.
طبق اعلام قبلی سازمان لیگ، 10 درصد ظرفیت ورزشگاه تختی جم به هواداران پرسپولیس اختصاص یافته اما با توجه به تعداد پرشمار هواداران پرسپولیس که امید دارند قهرمانی تیم محبوب خود امشب در ورزشگاه تختی شهر جم جشن بگیرند، ظرفیت ورزشگاه تکمیل شده است.
جالب اینکه هواداران پرسپولیس که امید زیادی برای قهرمانی سرخپوشان در لیگ هجدهم فوتبال همچون دو دوره قبلی را دارند، از شب گذشته مقابل ورزشگاه تختی حاضر و از ظهر امروز نیز پس از تهیه بلیت، داخل ورزشگاه شدند.
هواداران پرسپولیس در فاصله چند دقیقه جایگاه 10 درصدی خود را تکمیل کردند و سپس در دیگر جایگاه ها مستقر شدند.
در حالی ظرفیت ورزشگاه تختی جم تکمیل شده که همچنان تعداد پرشماری از هواداران بیرون ورزشگاه حضور دارند.
در سطح شهر جم نیز تلویزیون بزرگ برای پوشش دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و پارس جنوبی جم تعبیه شده تا فوتبال دوستان بتوانند به صورت دسته جمعی این دیدار را تماشا کنند.
پرسپولیس با 58 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و با کسب تنها یک امتیاز و فارغ از نتیجه سایر تیم هایی که او را تعقیب می کنند، می توانند برای سومین بار متوالی، جام قهرمانی لیگ را بالای سر ببرد.
ورزشی*9104** 2024
کد N2170054

وبگردی