آفتاب
معاون وزیر فرهنگ خبر داد:

اهتمام ویژه وزارت فرهنگ برای حفظ جایگاه سازمانی کارکنان

اهتمام ویژه وزارت فرهنگ برای حفظ جایگاه سازمانی کارکنان

تهران- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از اهتمام ویژه این وزارتخانه برای حفظ جایگاه سازمانی کارکنان خبرداد و افزود: همه دست اندرکاران برای ارتقای این جایگاه تلاش می کنند.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، «لادن حیدری» در دیدار نوروزی سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با کارکنان این وزارتخانه ضمن ابراز همدردی با آسیب دیدگان سیل نوروز 98، افزود: این وزارتخانه همراه با دیگر زیرمجموعه ها و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها تا حد ممکن برای کمک و یاری رساندن به سیل زدگان تلاش خواهد کرد تا با کمک های دولت و دیگر نهادها خسارت های وارده مرتفع شود.
** تاکید بر ارتقای جایگاه مادی و سازمانی کارکنان
معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کوشش کارکنان این مجموعه گفت: همکاران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همواره در خدمت حوزه فرهنگ و هنر کشور بوده و برای ارتقای این حوزه تلاش می کنند.
حیدری با ارائه گزارشی از مجموعه اقدامات و فعالیت های مالی و رفاهی این وزارتخانه در سال گذشته ادامه داد: با توجه به تاکیدات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همواره سعی در ارتقای جایگاه مادی و سازمانی کارکنان وزارتخانه داشته و داریم.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: اگرچه موانعی پیش رو داریم؛ تمام تلاش خود را در این زمینه به کار می گیریم تا به اهداف از پیش تعیین شده برای ارتقای کارکنان از هر لحاظ دست پیدا کنیم.
حیدری افزود: سال گذشته با وجود بحران های اقتصادی در کشور تلاش کردیم خللی در وظایف ما وارد نشود و با همکاری و همدلی فعالیت های خود را پیش ببریم.

** افزایش امور رفاهی کارکنان با چشم انداز وزیر فرهنگ
معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهارداشت: در سال ٩٨ تمام اهتمام خود را برای حفظ و ارتقای مسائل رفاهی کارکنان به کار می گیریم و سعی می کنیم امور رفاهی کارکنان با چشم اندازی که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دارد، افزایش یابد.
حیدری با اشاره به ارائه گزارشی از مجموعه اقدامات رفاهی این وزارتخانه برای کارکنان گفت: تلاش می کنیم مشکلات کارکنان این وزارتخانه در حوزه های رفاهی مرتفع و یا به حداقل برسد.
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ذکر این نکته که شاید منابع محدود باشد اما چگونگی توزیع آن اعتماد بیشتری جلب می کند، گفت: خوشبختانه تلاش های خوبی صورت گرفته و مسیر تا حدی زیادی هموار شده ولی تا رسیدن به مطلوب ها نیازمند همدلی و همکاری بیشتر هستیم؛ زیرا تلاش بر افزایش حمایت هاست.
به گزارش ایرنا، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با آغاز سال نو علاوه بر دیدارهای جداگانه با معاونت ها، مدیران و کارکنان بخش های مختلف این وزارتخانه، دیدارهایی با جمعی از اهالی فرهنگ و هنر و رسانه داشت.
پیش از این نیز سید عباس صالحی در دیدارهای نوروزی خود به منزل علی نصیریان و اکبر زنجانپور، بازیگران تئاتر، سینما و تلویزیون، محمدرضا شفیعی کدکنی شاعر و پژوهشگر ادبیات فارسی، داریوش اسدزاده بازیگر پیشکسوت و حسن ناهید، نوازنده نی، سیدفرید قاسمی پیشکسوت روزنامه نگاری و پژوهشگر و سیروس الوند، کارگردان رفت.
وی همچنین در دیدار نوروزی با معاون، مدیران و مشاوران معاونت توسعه مدیریت و منابع این وزارتخانه نیز بر ضرورت حرمت گذاشتن به اصحاب فرهنگ و هنر تاکید کرد.
فراهنگ ** 1355**9157
کد N2136045

وبگردی