آفتاب
رییس مرکز اطلاعات و کنترل راهور اعلام کرد:

تداوم بارش باران وبرف، مردم به استان های گرفتارسیل سفرنکنند

تداوم بارش باران وبرف، مردم به استان های گرفتارسیل سفرنکنند

تهران- ایرنا- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور نیروی انتظامی اعلام کرد: اکنون وضعیت نیمه بحرانی در کل کشور حاکم است و امروز روز مناسبی برای سفر نیست، مردم حتی الامکان از سفر به استان ها بویژه استان های سیلابی پرهیز کنند.

سرهنگ نادر رحمانی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار انتظامی ایرنا از هموطنان درخواست کرد به هشدارها و تذکرات پلیس و سایر مسئولان توجه کرده و این توصیه ها را جدی بگیرند و از سفر به استان های سیلابی به شدت پرهیز کنند.
وی اضافه کرد: اکنون در جاده های اصلی تردد وسائل سنگین به غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی ممنوع شده و جاده ها لغزنده است و احتمال سیلاب و تصاف وجود دارد، براین اساس هموطنان باید با سرعت مجاز رانندگی کرده و از سرعت بپرهیزند.
سرهنگ رحمانی گفت: اکنون برخی از محورهای برف گیر در استان های لرستان، خوزستان، چهار و محال بختیاری،کرمانشاه و کرمان مسدود است بر این اساس هموطنان از سفر به این استان ها تا مساعد شدن شرایط جوی پرهیز کنند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور با اشاره به وضعیت جوی و ترافیکی، گفت: اکنون در استان های اردبیل(اکثر جاده ها)،آذربایجان شرقی( اهر-تبریز)،آذربایجان غربی (تمرچین)، همدان( ملایر-اراک)، گیلان (اسالم-خلخال) و اصفهان(جاده های داران-الیگودرز و میمه – دلیجان) بارش برف گزارش شده است.
سرهنگ رحمانی اضافه کرد: در استان های آذربایجان غربی، سمنان، همدان، لرستان، مرکزی، بوشهر، چهار محال و بختیار، خراسان رضوی، فارس، گیلان، اصفهان، مازندران، خراسان شمالی، گلستان، ایلام، کهگیلویه بویراحمد، کرمان و یزد (اکثر جاده ها)بارش باران گزارش شده است.
وی اضافه کرد: در استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، همدان، زنجان، کردستان و اصفهان (ارتفاعات) مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده لذا هموطنان در صورت تردد در مسیر این جاده ها حتما از مه شکن استفاده کرده و فاصله جانبی با خودروی جلویی را رعایت کنند.
اجتمام*9105**1535
کد N2123421

وبگردی