آفتاب

بیانیه جنبش یاران جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین

بیانیه جنبش یاران جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین

بیانیه جنبش یاران جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین به مناسبت چهارمین سالگرد دشمنی و تجاوزگری بیهوده و ستمگرانانه بر یمن و وارد شدن آن به پنجمین سال آن

بیانیه جنبش یاران جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین به مناسبت چهارمین سالگرد دشمنی و تجاوزگری بیهوده و ستمگرانانه بر یمن و وارد شدن آن به پنجمین سال آن
بسم الله الرحمن الرحیم
قال الله تعالی : (قالَتْ إِنَّ الْمُلُوکَ إِذا دَخَلُوا قَرْيَةً أَفْسَدُوها وَ جَعَلُوا أَعِزَّةَ أَهْلِها أَذِلَّةً وَ کَذلِکَ يَفْعَلُونَ )گفت: (پادشاهان چون به شهری درآیند ، آن را تباه و عزیزانش را خوار می گردانند ، و این گونه می کنند.)
شگفت آورنیست که از دشمنی های متجاوزانه و غیرقابل توجیه و غیر اخلاقی و منطقی آنان خسته و پریشان شویم و از ادامه این دشمنی که چهارسال است به درازا کشیده شده است ، حیران و شگفت زده نباشیم ، و این درحالی است که روز سه شنبه 26 مارس ( برابر با 6 فرورین ماه سال 1398 شمسی ) در سایه سکوت مرگبار و قابل تامل جهانیان وارد پنجمین سالگرد آن خواهیم شد.
این در حالی است که خواستار توقف این جنگ بیهوده و جنون آمیز می باشیم. از تمامی آزادی خواهان و مردمان شریف جهان می خواهیم و آرزومندیم تا در برابر این دشمنی ها و وحشی گری های آشکار موضع گیری قاطع و روشنی را اتخاذ نمایند. همچنین مراتب پایداری و ایستادگی مثال زدنی و افسانه ای مردم یمن ، ارتش قهرمان و کمیته های مردمی شجاع را به رهبری آزادمرد شریف و شجاع آقای سید عبد الملک بدرالدین الحوثی  می ستاییم. اطمینان کامل داریم که سرانجام پیروزی و نصرت الهی انشاء الله شامل حال مردم صبور یمن ، پس از یک قرن دشمنی های شاخ شیطان ( آل سعود ) و هم پیمانانش ، امارات و آل خلیفه در بحرین خواهد شد.
همچنان که باز به قدرت لا یزال خداوند باری تعالی اطمینان داریم که مردم یمن را از دست استکبار جهانی به رهبری شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار ، استعمار پیرانگلیس ، فرانسه ، رژیم صهیونیستی و سایر کشورهای مستکبر غربی نجات خواهد داد.
ای مردم آزادی خواه و شریف جهان ....
ای مردمان مقاوم و استوار در جبهه مقاومت ....
پس از آن که تمامیت ارضی و ملی یمن ، توسط مزدوران به رهن دشمنانش گذاشته شده بود و ثروت ها و دارایی هایش توسط نیروهای استکبار جهانی و از جمله عربستان سعودی و امارات به چپاول می رفت ، تحول سیاسی و انقلابی مردم در 21 دسامبر سال 2019 میلادی توسط مردم انقلابی و آزادیخواه یمن برای نجات کشور و بازگرداندن کرامت ،عزت و آقایی خود پدیدار گشت. پس از آن قدرت های شیطان صفت جهانی با اشاره  به شاخ شیطان ، آل سعود در ریاض و حکام امارات ، دستور حمله نظامی و تجاوز به یمن را صادرکردند تا آنکه دوباره یمن را ، به پایگاهی برای اطاعت و فرمانبرداری از آمریکا ، انگلیس و رژیم صهیونیستی مبدل سازند ، و انسان یمنی را بنده و برده ذلیل و خوار خود مانند دولت های قبیله ای و جاهلی گذشته قرار دهند.
اگرچنانچه معجزه ای را که مردم انقلابی یمن بر علیه استبداد واپسگرا خلق کردند را درک نماییم ، پس می بایست اشاره ای به وضعیتی  که یمن پیش از تجاوز آمریکایی صهیونیستی در آن قرار داشت ، ارائه نموده و اهدافی را که قرن شیطان در ریاض برایشان ترسیم کرده بود را آشکار سازیم. وضعیت یمن پیش از تجاوز و حمله به آن بدون شک برای ولی عهد سعودی ، خرس مسخره ( اره به دست  ) محمد بن سلمان ، بسیار وسوسه برانگیز بوده است ، چراکه با سایر پسرعموهایش بر سر قدرت سیاسی در کشاکش و رقابت شدید به سر می برد و گمان می کرد که وارد شدن به یک حمله نظامی و تجاوز بیهوده به یمن برای در دست گرفتن آن چند هفته ای بیشتر به طول نخواهد انجامید و سر مست و پیروز از آن خارج خواهد شد. و خواهد توانست تا خود را به عنوان یک قهرمان ملی در داخل پادشاهی شر و خاندان حاکم سعودی و به اربابان خارجی اش معرفی و مطرح نماید و مقتدرانه زمام امور را به دست گرفته و زهر چشمی را نیز به سایر پسر عمو های رقیبیش نشان دهد. اما همانطوری که مشاهده شد ، خواب او در این باره با پایداری باورنکردنی مردم یمن و ارتش بزرگ و کمیته های مردمی دیگر پریشان شد و آرزوهایش نقش برآب گردید.
مردم یمن همچنانی که دشمنی و تجاوزگری آل سعود و امارات و اتئلاف آنان و سوء نیت این سازماندهی گسترده که بیش از شصت سال سیادت و استقلال یمن را در سایه خیانت های حکومت های استبدادی که آخرین آنها ، به سرکردگی علی عبد الله صالح و مزدورانش و هم پیمانانش از آل الاحمر و دیگران را ، به چالش کشیده اند، نقاب از چهره آنان گشوده و آنان را رسوا ساختند.
بعد از پایان چهارسال دشمنی و تجاوز که با هدف تخریب زیربناهای یمن و چشاندن مصیبت ، رنج و دردهای بی شمار به مردم و انتشار وباء و بیماری های مسری دیگر و کشتن و زخمی نمودن ده ها هزار نفر از مردمان بی گناه و مرگ هزاران نفر دیگر از جمله کودکان و زنان به خاطر بیماری های مسری و انواع و باها به خاطر نبود دارو و ویرانی بیمارستان ها و آب آشامیدنی بهداشتی که تحمیل نمودند ، و با وجود آوارگی میلیون ها نفر از مردمان یمن و انتشار قحطی وگرسنگی فراگیر در آن کشور ، ملت یمن ، بیش از گذشته با صلابت و قدرت ایستاده و مقاومت می نماید.
ملت یمن با تقدیم هزاران نفر از شهدای خود برای بدست آوردن کرامت و منزلت و عزت خود ایستاده ، تا اینکه یمن به جولانگاه قدرت های بزرگ و آلت دست دولت های قبیله ای و تکفیری و وهابی تبدیل نگردد. به اذن خداوند متعال ملت یمن بر دشمنانش پیروز خواهد شد و شاهد انقلابی گسترده و فراگیر برعلیه متجاوزان و اشغاگران در یمن جنوبی و استان های المهره و حضرموت و سایر استان های دیگر بعد از برملاءشدن و کشف اهداف دشمنانه ای که باعث ایجاد جنایت های بیشمار و انجام کشتارهای دسته جمعی در شمال و جنوب توسط آنان خواهیم بود. و چه زندان ها و بازداشت گاه های مخوفی که از آزادی خواهان جنبش های یمن جنوبی ،توسط مزدوران پر نشده و چه قتل ها و سر بریدن ها و شکنجه ها و تجاوزها جنسی و ترورهایی که برعلیه رهبران سیاسی ، دینی ، نظامی و فکری و فرهنگی یمن روا نداشته شده است.
درپایان ، متذکر می شویم که تجاوز و دشمنی بر یمن جز برای چپاول ثروت ها و خیرات یمن و دست یابی به نفت ، گاز و سایر معادن آن و بندرگاه ها و جزیره های سیاحتی و زیبای آن نبوده است. و آثار مخرب جنگ بیهوده از شمال تا جنوب و تقسیم آن به دولت های درگیر و حمایت از نیروهای تکفیری وهابی جز برای بقا در یمن ، زیر سایه چالش های پی درپی و مستمر، چیز دیگری نخواهد بود ، تا اینکه استعمار و استثمار آن مجددا برای کشورهای بزرگ و دست نشاندگان منطقه ایی آنان آسان و فراهم گردد.
اما مردمی که بهترین فرزندان ، جوانان ، زنان  و مردان شهیدش برای آزادی ، عزت ،کرامت و استقلال و به دست گرفتن حق سرنوشت سیاسی خود تقدیم نموده اند ، هرگز اجازه نخواهند داد تا وجبی از خاک  و یا کوچه ای از سرزمین خود را به دشمنان واگذار نمایند. وهمچنان برای رهایی تمامی سرزمین خود از چنگال متجاوزان و نابودی آنان و مزدورانشان می جنگند و خداوند عزوجل ، آنان را بر پادشاهان سعودی ، و حکام ستمگر اماراتی و نیروهای شیطان بزرگ آمریکا و هم پیمانان غربی اش پیروز خواهد نمود.
اعتماد و اطمینان خاطر داریم که کشور سعادتمند یمن ، پس از یک قرن انزوای پی در پی ، به دوران اعتلای سیاسی و ... خود بازخواهد گشت و مردم آن تمدن باشکوهشان را دوباره خواهند ساخت و برقله سرافرازی کشورهای اسلامی و عربی از لحاظ سیاسی ، نظامی و اقتصادی خواهند ایستاد. ویمن به ستون فکری ، علمی و فرهنگی شایسته ای برای زنده نگه داشتن تمدن با شکوه اسلامی تبدیل خواهد شد ، همچنین به یاری پروردگارمتعال ، دولتی بزرگ در سایه نظام سیاسی مبتنی بر مردم سالاری چند حزبی و آزاد را تاسیس خواهد نمود که با آن بتواند حکومت های پادشاهی و شاخ شیطان در ریاض و ابوظبی و رژیم آل خلیفه را به ورطه نابودی و سرنگونی بکشاند.

جنبش یاران جوانان انقلاب 14فوریه بحرین
منامه – بحرین بزرگ اشغال شده ،
24 مارس 2019 میلادی ،
برابر با پنجم فروردین ماه 1398 شمسی
کد N2123208

وبگردی