آفتاب
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران؛

مسئولیت اصلی نوروزگاه‌ها برنامه‌های با محتوای اجتماعی است

مسئولیت اصلی نوروزگاه‌ها برنامه‌های با محتوای اجتماعی است

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه امسال ٤٠ نوروزگاه و پیاده راه در تهران افتتاح شده گفت: مسؤولیت اصلی نوروزگاه ها از جمله برنامه‌ها و محتوا با حوزه اجتماعی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا جوادی یگانه، با بیان اینکه دو نکته مهم در رابطه با نوروزگاه، آرامش و قدم زدن است، افزود: هدف مهم ما در رابطه با پیاده راه‌ها قدم زدن مردم همراه با کشف شهر و زیبایی‌های نوروز است. تهران در بهار بسیار زیباست چرا که اثری از ترافیک و آلودگی هوا نیست و شهروندان و مسافران می‌توانند از این فضا بهره و لذت کافی را ببرند.

وی در مورد مابقی نوروزگاه های تهران گفت: مسؤولیت اصلی نوروزگاه ها از جمله برنامه‌ها و محتوا با حوزه اجتماعی است اما حوزه خدمات شهری در محتوای برنامه ریزی ها نیز نقش دارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه امسال ٤٠ نوروزگاه و پیاده راه در تهران افتتاح شده، گفت: تعداد نوروزگاه ها نسبت به سال گذشته سه برابر شده است. و هر منطقه تهران حداقل یک نوروزگاه در سطح شهر خود دارد. نوروزگاه ها شامل برنامه‌های تفریحی سرگرمی، موسیقی و … هستند.

مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران، هم روز گذشته در بازدید از نوروزگاه عطر یاس گفت: بود نوروزگاه های امسال نسبت به سال گذشته بسیار متفاوت‌تر است. با برنامه ریزی هایی که حوزه اجتماعی انجام داده و همچنین هماهنگی‌های خوبی که میان حوزه اجتماعی و خدمات شهری است، برنامه‌های نوروزگاه عطر یاس به خوبی در حال اجراست.

یزدانی افزود: با توجه به فضای گسترده و تنوع برنامه‌ها جمعیت خوبی از این نوروزگاه استقبال کرده اند.

کد N2122309

وبگردی