آفتاب
در گفتگوی با ایلنا اعلام شد:

اعلام میزان عیدی خانه سینما به صنف مدیران سینما، سینماداران و مدیران تدارکات

اعلام میزان عیدی خانه سینما به صنف مدیران سینما، سینماداران و مدیران تدارکات

روسای سه صنف مدیران سالنهای سینما، انجمن سینماداران و مدیران تدارکات میزان عیدی اهدایی به اعضای خود از سوی خانه سینما را اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، به دنبال انتشار خبرهای درباره اختصاص مبلغ یک میلیارد تومان عیدی از سوی وزارت ارشاد به خانه سینما و توزیع آن بین صنوف مختلف، روسای سه صنف مدیران سالنهای سینما، انجمن سینماداران و مدیران تدارکات درباره این مسئله و میزان عیدی اختصاص یافته شفاف سازی کردند.

مجید امانی زاده رئیس انجمن مدیران تدارکاتدر گفتگو با خبرنگار ایلنا با تشکر از حمایتهای مدیرعامل خانه سینما و هیات مدیره از صنف مدیران تدارکات گفت: در سالهای گذشته در آستانه عید نوروز به اعضای صنف مدیران تدارکات مبالغی در غالب هدیه تعلق می‌گرفت و امسال نیزاین عیدی تعلق گرفته است.

وی ادامه داد: صنف مدیران تدارکات  حدود 380 عضو دارد که امسال  به همه اعضا این هدیه تعلق گرفته است و به هر فرد مبلغ 400 هزار تومان به شکل کارت هدیه نقدی اهدا شد و همه اعضا به جز حدود 8 نفر این کارتها را دریافت کردند که 8 نفر باقی مانده هم بعد از تعطیلات هدیه خود را دریافت می‌کنند.

همچنین وجیه الله شهیدی رئیس انجمن مدیران سالنهای سینمادرباره میزان عیدی تعلق گرفته به این صنف گفت: صنف مدیران سالنهای سینما 140 عضو وابسته، پیوسته و افتخاری دارد و امسال 80 کارت هدیه 200 هزار تومانی  به صنف ما اختصاص پیدا کرده است که با تصمیم شورای مرکزی صنف بین اعضا توزیع شد.

محمد قاصد اشرفی رئیس انجمن سینماداراننیز در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اینکه به این انجمن هیچ کارت هدیه‌ای تعلق نگرفته است گفت: صنف ما عضو خانه سینما است اما واقعیت این است که ما تاکنون از لحاظ مادی هیچ توقعی از هیات مدیره و خانه سینما نداشتیم و البته هیچ  بودجه‌ای نیز به ما پرداخت نشده است و صنف ما قانع استو

وی ادامه داد: از انجایی که به منوچهر شاهسواری مدیرعامل و همایون اسعدیان رئیس هیات مدیره اطمینان داریم امیدواریم که کارتهای هدیه و عیدی به شکل درست به‌دست افرادی که نیاز دارند برسد

کد N2122308

وبگردی