آفتاب
نماینده ولی فقیه در هلال احمر؛

باید هماهنگی بیشتری در توزیع کمک ها انجام گیرد

باید هماهنگی بیشتری در توزیع کمک ها انجام گیرد

تهران- ایرنا- نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر که در مناطق سیل زده استان گلستان حضور یافته است، تاکید کرد: باید هماهنگی بیشتری در توزیع کمک ها انجام گرفته و امنیت تامین شود.

به گزارش شنبه شب ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر که روز شنبه پس از بازدید از مناطق سیل زده شهرستان آق قلا، در جلسه ستاد بحران با حضور وزیر کشور و دیگر مسئولان شرکت کرد، هماهنگی بیشتر در توزیع کمک ها، تامین امنیت و کمک های مردمی را دارای اولویت دانست.
حجت الاسلام و المسلمین معزی تاکید کرد که در این جلسه در ارتباط با تخلیه آب از مناطق سیل زده، کمک رسانی به بازگشت روند عادی معیشت مردم و برآورد خسارات وارده به منظور جبران آن در آینده صحبت شده است.
وی به فعالیت ارتش، سپاه پاسداران انقلاب، وزارت کشور، استانداری، جمعیت هلال احمر، اورژانس و اداره های آب و برق این مناطق اشاره کرد و افزود: باید هماهنگی بیشتری در توزیع کمک ها انجام گیرد.
حجت الاسلام و المسلمین معزی همچنین از مردم خواست تا با کمک به مردم خسارت دیده شهرستان آق قلا و شهرها و روستاهای اطراف که خسارات فراوانی دیده اند در ایام نوروز باعث شادی آنان شوند.
به گزارش ایرنا، بارش شدید باران 28 و 29 اسفند 97 در شرق استان گلستان، باعث سر ریز شدن سد گلستان واقع در 15 کیلومتری شرق شهر گنبدکاووس و طغیان رودخانه های گرگان رود، چهل چای، قره سو و اوغان شد.
سرریز آب سدهای گلستان 2 و بوستان در مناطق بالادستی، موجب به راه افتادن جریان سیل در رودخانه گرگانرود شد و همه شهرها و روستاهای حاشیه این رودخانه را به دلیل حجم فراوان آب دچار بحران سیل کرد.
تمامی نیروهای مسلح اعم از سپاه و ارتش برای کمک و امدادرسانی به ساکنان مناطق سیل‌زده بسیج شده‌اند.
شبد**9416**9122
کد N2121886

وبگردی