آفتاب

امیر خانزادی با خانواده معظم شهدا و جانبازان دیدار کرد

امیر خانزادی با خانواده معظم شهدا و جانبازان دیدار کرد

فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در مناطق دوم و سوم نیروی دریایی ارتش با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و کارکنان نمونه این مناطق دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر دریادار حسین خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش همزمان با سومین روز از سال ۱۳۹۸ با حضور در مناطق دوم و سوم این نیرو مستقر در شهرستان کنارک و جاسک با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و کارکنان نمونه این مناطق دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدارها، ضمن تقدیر و تشکر از صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان خاطر نشان کرد: وجود پر برکت و بی منت شما عزیزان بهترین الگوی استقامت و شجاعت برای همه است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه با قدردانی از خانواده بزرگ نیروهای مسلح افزود: خانواده‌های نیروهای مسلح باید بدانند که آرامش و امنیت امروز ایران اسلامی را مدیون همسران فداکار و از جان گذشته آنان هستیم و اگر همراهی همسران و خانواده‌های بزرگوار نباشد، مأموریت‌های محوله به نتیجه مطلوب نخواهد رسید.

امیر دریادار خانزادی در پایان با اشاره به فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا در دیدار با خانواده‌های نیروهای مسلح مبنی بر اینکه نیروهای مسلح در بنای رفیع و باشکوه نظام اسلامی نقش حساسی دارند که ایفای این نقش مهم، بدون همراهی، قدرشناسی و احساس افتخار خانواده‌های آنان ممکن نیست، تصریح کرد: نقش خانواده کارکنان نیروی دریایی ارتش در پیشبرد اهداف این نیرو بسیار مؤثر و بی بدیل است.

کد N2121556

وبگردی