آفتاب

نصب المان کتابخانه ادب و هنر در مشهد

نصب المان کتابخانه ادب و هنر در مشهد

رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه یک مشهد با اشاره به اقدامات استقبال از بهار ۹۸، از طراحی، اجرا و نصب المان کتابخانه ادب و هنر در سه راه ادبیات خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مهدی ضیغمی در این رابطه گفت: جایگاه کتاب و کتابخوانی در روزگار امروز تاثیر بسزایی در شکل‌گیری شخصیت افراد جامعه دارد و ترغیب مردم به افزایش سرانه مطالعه یکی از مهمترین وظایف مدیریت های شهری است.

وی افزود: به پاسداشت شاعران و نویسندگان نام آور ایرانی و در راستای اقدامات خلاقانه صورت گرفته، اداره فضای سبز منطقه نسبت به نصب المان کتابخانه ادب و هنر با بهره گیری از باقیمانده بلااستفاده درخت قطاعی شده در سه راه ادبیات اقدام کرده است.
 
رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه یک ادامه داد: در این کتابخانه زیبای چوبی از برخی کتب گزیده فارسی مزین به بافت چوبی استفاده شده که موجب ایجاد نمایی زیبا و تاثیر گذار شده است.
 
ضیغمی با بیان اینکه در تمامی اقدامات خلاقانه جدا از نقش افرینی رنگ ها و الهام از زیبایی هایی بهار، تلاش شده است نمادی از رعایت الگوی صرفه جویی و مصرف بهینه امکانات استفاده گردد، گفت: این المان کتابخانه همزمان با آغاز بهار بهانه ای برای آشتی شهروندی با کتاب و کتابخوانی است.
کد N2121551

وبگردی