آفتاب

شاهرودی: برخی باشگاه ها با تیم امید همکاری لازم را نداشتند

شاهرودی: برخی باشگاه ها با تیم امید همکاری لازم را نداشتند

تهران- ایرنا- مربی تیم فوتبال امید ایران گفت: متاسفانه برخی باشگاه ها با تیم امید همکاری لازم را نداشتند اما با این وجود تلاش می کنیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

رضا شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به شرایط تیم امید در آستانه بازی های مقدماتی المپیک 2020 اظهار داشت: امکانات تا جایی که در اختیار فدراسیون و وزارت ورزش بود، در اختیار ما قرار گرفت اما مهمترین مشکل ما عدم حضور به موقع بازیکنان در اردو بود.
وی افزود: بازیکنان تنها کمتر از ده روز قبل از بازی ها در اختیار ما بودند و فرصت کمی داشتیم تا بازیکنان در این زمینه به آمادگی کامل برسند. با این شرایط کار کمی سخت است اما تلاش می کنیم که با استفاده از میزبانی و حمایت هواداران با ارائه بهترین عملکرد، جواز حضور در دور بعدی بازی ها را بگیریم.
مربی تیم فوتبال امید ایران در مورد مصدومیت بازیکنان اضافه کرد: متاسفانه ما چندین جلسه با مسئولان فدراسیون برگزار کردیم تا بتوانیم بازیکنان را در اختیار داشته باشیم اما تعدادی از مربیان همکاری لازم را با ما نداشتند و این موضوع کمی ما را اذیت کرد. برای مثال محمد سلطانی مهر یکی از مهره های اصلی ما بود که مربی سایپا اجازه نداد او را در اختیار داشته باشیم و مصدوم شد. این از جمله مسائلی بود که خیلی تیم امید را اذیت کرد.
شاهرودی در ادامه در مورد هم گروهی با تیم های تاجیکستان، یمن و عراق نیز اظهار داشت: همه رقیبان ما سخت هستند اما عراق مطمئنا رقیب قدرتمندی برای ما محسوب می شود. هدف ما کسب بهترین نتایج در این بازی ها است.
وی در مورد تاکید بر اول شدن تیم امید ایران در گروه خاطرنشان کرد: تاکید کادر فنی بر این است که بازی به بازی پیش برویم. ما مطمئنا برای کسب بهترین نتایج در این بازی ها گام بر می داریم اما فعلا تمام تمرکز ما روی بازی با تاجیکستان و پس از آن یمن و عراق است.

**وعده وزیر ورزش به تیم امید
شاهرودی در مورد حضور وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم امید هم گفت: وزیر ورزش لطف کرد و با حضور خود روحیه خوبی به بازیکنان داد. سلطانی فر نشان داد که کاملا فوتبالی است و روی فوتبال اشراف کامل دارد. وی همچنین به بازیکنان وعده پاداش جداگانه در صورت صعود به عنوان تیم اول گروه را داد و حضورش به بازیکنان انگیزه زیادی داد.
تیم فوتبال امید ایران که در تلاش است تا بعد از 44 سال بار دیگر به المپیک 2020 توکیو صعود کند، در روزهای دوم، چهارم و ششم فروردین ماه در تهران با تیم های ترکمنستان، عراق و یمن دیدار خواهد کرد.
ورزشی**9463**9129
کد N2119851

وبگردی