آفتاب

رئیس سازمان برنامه: امسال حقوق تمام کارکنان دولت پرداخت شد

رئیس سازمان برنامه: امسال حقوق تمام کارکنان دولت پرداخت شد

تهران - ایرنا- رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: همانطور که برنامه ریزی شده بود، از بیستم اسفندماه پرداخت یارانه نقدی و حقوق‌ کارکنان دولت آغاز شد و اکنون هیچ دستگاهی نیست که حقوق دریافت نکرده باشد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، «محمدباقر نوبخت» امروز (سه شنبه) در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه توسعه حمل و نقل ریلی با وزارت راه و شهرسازی در محل سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، در جمع خبرنگاران افزود: افزایش 20 درصدی حقوق که به مجلس فرستاده شد، اما با فرمول دیگری به تصویب مجلس رسید و برابر قانون عمل خواهد شد.
وی تاکید کرد: تلاش می شود تا سال آینده عوامل تورم زا را محدود ساخت و مانند امسال توجه ویژه ای برای کنترل نرخ تورم و ارز پول ملی داشته باشیم.
به گزارش ایرنا، تفاهمنامه توسعه ناوگان حمل و نقل ریلی برون شهری بین «محمدباقر نوبخت» رئیس سازمان برنامه و بودجه و «محمد اسلامی» وزیر راه و شهرسازی امروز (سه شنبه) در محل سازمان برنامه و بودجه امضا شد.
براساس این تفاه 974 واگن مسافری، باری و لوکوموتیو باید طی یک سال با اعتبار یک هزار و 940 میلیارد تومان تولید شود و بر این اساس چهار هزار و 841 فرصت شغلی ایجاد می شود.
اقتصام**9132 **1559 ‌
کد N2119385

وبگردی