آفتاب

تزریق ژل در کلینیک پوست و مو رز

تزریق ژل در کلینیک پوست و مو رز

تزریق بوتاکس، لیزر مو های زائد و تزریق ژل در کلینیک پوست و مو رز خدماتی تخصصی می باشند که جهت زیبایی و برطرف نمودن عیوب ظاهری انجام خواهند شد. بیشتر خدمات زیبایی که در کلینیک های تخصصی پوست و مو ارائه می شوند افراد را به اهداف زیبایی آن ها نزدیک خواهند کرد و با بکارگیری تازه ترین متد های پزشکی خدماتی منحصربفرد را در اختیار آن ها قرار خواهند داد.

تزریق ژل، لیزر مو های زائد و تزریق بوتاکس در کلینیک پوست و مو رز خدماتی تخصصی می باشند که جهت زیبایی و برطرف نمودن عیوب ظاهری انجام خواهند شد. بیشتر خدمات زیبایی که در کلینیک های تخصصی پوست و مو ارائه می شوند افراد را به اهداف زیبایی آن ها نزدیک خواهند کرد و با بکارگیری تازه ترین متد های پزشکی خدماتی منحصربفرد را در اختیار آن ها قرار خواهند داد.
تزریق ژل یا پرکننده های پوستی
پرکننده های پوستی سبب کمتر شدن خط ها و چروک های روی صورت می شوند و حجم از دست رفته اندام ها را به آن ها باز می گردانند. با افزایش سن چهره طبیعی هر انسان چربی های زیر پوستی را از دست داده و لاغر و چروکیده می شود. در نتیجه خطوط مختلفی بر روی صورت آشکار خواهد شد که هر کدام از آن ها در از دست رفتن زیبایی ظاهری نقش خواهند داشت.
قرار گرفتن در نور مستقیم آفتاب، سبک زندگی افراد و غیره همه به نوعی بر روی پوست و شادابی آن تاثیر می گذارند و حتی رنگ پوست را به مرور زمان تغییر می دهند. تزریق ژل به راحتی می تواند بسیاری از عیوب پوست صورت را محو کند و چهره ای جوان و دلنشین را به شما هدیه دهد.

تزریق ژل چه فوایدی دارد؟


افزایش حجم از دست رفته اندام هایی که در زیبای نقش مهمی ایفا می کنند مانند لب ها و گونه ها
برطرف کردن خطوط عمیق روی صورت
حذف چروک های پوستی
بهبود ظاهر اسکار
زاویه دار کردن اجزای صورت
بهترین اثری که تزریق ژل دارد اینست که برای افراد پیر بسیار موثر واقع می شوند و همانند یک جراحی کوچک جهت جوانسازی پوست جلوه خواهند کرد. نتایج حاصل از تزریق ژل در مدت زمان کوتاهی و سریعا آشکار خواهد شد و می تواند از چند ماه تا چند سال ماندگار باشد. انجام مراقبت های لازم و حفظ سلامت پوست در ماندگاری نتایج حاصل از تزریق ژل بسیار موثرند.



عوارض تزریق ژل


هر شخص با توجه به هدفی که از تزریق ژل دارد و با در نظر گرفتن مزایا و عوارض این روش می تواند از این فرآیند زیبایی بهره مند شود. با توجه به اینکه تزریق ژل دارای مزایای گسترده و عوارض کمی می باشد لذا باید پذیرفت که ممکن است خطرات احتمالی را نیز با خود به همراه داشته باشد.
از سوی دیگر پزشک متخصص نیز وظیفه دارد این موضوعات را برای بیمار بازگو نماید و او را در جریان تمامی فواید و عوارض این روش قرار دهد. هر چقدر که در تزریق ژل از پر کننده های مقاوم تر و با پایداری نسبی بیشتری استفاده شود بدون شک خطرات حاصل از تزریق آن ها نیز کمتر است.
این خطرات می توانند شامل موارد زیر باشند:
آکنه
نامتقارن شدن اجزای صورت
کبودی
التهاب
خونریزی از ناحیه تزریق ژل
آسیب پوستی
عفونت
قرمزی و خارش پوست
نکروز پوست
اگر فرد عوارض خاصی را مشاهده کرد باید سریعا با پزشک خود ارتباط برقرار کند و موضوع را با او در میان بگذارد. البته این موضوع را فراموش نکنید که در صورت مراجعه به یک کلینیک تخصصی معتبر و ویزیت شدن توسط یک متخصص ماهر شما هیچگونه عارضه ای از این روش مشاهده نخواهید کرد چرا که پزشک شما با انتخاب باکیفیت ترین ژل و داشتن مهارت بالا در تزریق ژل می تواند برای شما بهترین های را به ارمغان آورد. گاهی نیز ممکن است برای اینکه بیمار نتایج بهتری را طلب کند نیاز باشد که چند ماه پس از اولین تزریق نیاز باشد که مجددا تزریق ثانویه را انجام داد.

آماده سازی برای تزریق بوتاکس


تزریق بوتاکس یک درمان غیرجراحی است که برای انجام آن به حداقل آماده سازی نیاز است. تنها کاری که برای انجام تزریق بوتاکس الزامی است آگاهی یافتن از ایجاد آلرژی در صورت ورود این ماده به بدن است. متخصصی که برای شما این فرآیند زیبایی را انجام می دهد باید یک پزشک باتجربه باشد تا دز مناسبی را به عضلات وارد نماید. قبل از اینکه تزریق بوتاکس را انجام دهید باید اندام مورد نظر را تمیز کرده تا عاری از هرگونه کرم یا آرایشی باشد. همینطور عدم مصرف قرص های رقیق کننده خون مانند آسپرین الزامی است.

تزریق بوتاکس برای زیبایی


بوتاکس هنگامی که در زمینه زیبایی به کار می رود موجب فلج شدن موقت یک عضله می شود و سیگنال های عصبی اندام را بسیار ضعیف و محدود خواهد کرد. همچنین از تشکیل شدن خطوط جدید با فرآیند جلوگیری کردن از انقباضات عادی اندام به این امر کمک خواهد کرد. تزریق بوتاکس چهره فرد را از چروک و خطوط اضافی حفظ می کند.
در حقیقت تزریق بوتاکس متدی حداقل تهاجمی و بدون نیاز به بیهوشی می باشد که درد اندک پس از تزریق آن را می توان با استفاده از کمپرس یخ از بین برد. کل زمان تزریق بوتاکس ممکن است ده دقیقه طول بکشد که با استفاده از سوزن هایی نازک انجام می شود.


عملکرد لیزر موهای زائد چگونه است؟


حذف کردن مو های زائد بدن با استفاده از لیزر یک تکنیک پیشرفته و علمی است که مزایای آن سبب می شود افراد از روش های خسته کننده قدیمی به این شیوه روی آورند. استفاده از لیزر برای پوست های روشن تر موجب خواهد شد که پرتو متمرکزی از نور به شیوه مستقیم بر روی رنگدانه های فولیکول های مو انتقال داده شود و اثربخشی خود را آشکار سازد.
بکارگیری لیزر موهای زائد برای پوست هایی که رنگ تیره تری دارند باعث می شود تا لیزر بر روی جریان خون فولیکول مو تمرکز کند و سبب از بین رفتن مو ها بشود. حذف یا محو کردن مو ها با استفاده از لیزر یک روش بسیار عالی و کارا می باشد که نتایج منحصربفردی را به همراه دارد.


عدم استفاده از مرطوب کننده هنگام استفاده از لیزر موهای زائد


برای اینکه از لیزر مو های زائد استفاده کنید باید هنگام مراجعه بدنتان عاری از هرگونه مواد مرطوب کننده مانند کرم ها و لوسیون های مختلف باشد. پوست خود را کاملا بشویید و آن را تمیز نمایید و از هیچ کرم خاصی استفاده نکنید. همچنین بهتر است که 24 ساعت پس از لیزر مو های زائد نیز از این کار اجتناب کنید.

جلوگیری از قرار گرفتن در معرض آفتاب پس از لیزر مو های زائد


پس از انجام لیزر مو های زائد بهتر است که فرد مراقبت های لازم را انجام دهد و و از قرار گرفتن در معرض نور خورشید اجتناب کند، چرا که این امر سبب ایجاد آفتاب سوختگی خواهد شد و ممکن است که فرد مجددا به انجام لیزر نیاز داشته باشد.
کد N2118978

وبگردی