آفتاب

جایگاه «مایکل جکسون» به خطر افتاد

جایگاه «مایکل جکسون» به خطر افتاد

پخش مستندی جنجالی درباره «مایکل جکسون»، جایگاه سلطان موسیقی پاپ و درآمدهای چند میلیون دلاری بنیاد این خواننده معروف را به شکل بی‌سابقه‌ای به مخاطره انداخته است.

به گزارش ایسنا، مستند چهار ساعته «ترک ناکجاآباد» که روایتی از رسوایی‌های اخلاقی «مایکل جکسون» اسطوره موسیقی پاپ است، امسال با جنجال‌های فراوان در جشنواره فیلم ساندنس رونمایی شد و با تشویق ایستاده مخاطبان بهت‌زده همراه بود، گرچه بسیاری از طرفداران «مایکل جکسون» با تجمع در اطراف سالن نمایش فیلم نسبت به آن اعتراض کردند و بنیاد «مایکل جکسون» نیز این فیلم را ترور شخصیتی و نه یک اثر مستند توصیف کرد.

داستان مستند درباره دو نفر به نام‌های «وید رابسون» و «جیمز سیفچاک» و بازگوی رابطه آنها با «مایکل جکسون» است. «رابسون» که حالا ۳۶ ساله است در این مستند اذعان می‌کند که بین ۷ تا ۱۴ سالگی مورد آزار و اذیت از سوی «مایکل جکسون» قرار می‌گرفته است و «سیفچاک» نیز که در دوران کودکی و در یکی از تبلیغات پپسی کنار «جکسون» حضور یافته بود نیز ادعا می‌کند که در سن ۱۰ سالگی مورد سو استفاده جنسی «جکسون» قرار گرفته است. هر دوی این افراد جزئیاتی دردناک از تجارب خود در این مستند مطرح می‌کنند.

کد N2116914

وبگردی