آفتاب

بلاتکلیفی دوباره ملوان در لیگ دسته اول فوتبال

بلاتکلیفی دوباره ملوان در لیگ دسته اول فوتبال

تهران - ایرنا - ملوان شنبه باید در لیگ دسته اول در دیداری خارج از خانه به مصاف گل ریحان البرز برود، اما شرایط این باشگاه ریشه دار موجب شده تا حضور این تیم در مسابقه فردا در ابهام قرار بگیرد.

به گزارش عصر جمعه خبرنگار ورزشی ایرنا، تیم فوتبال ملوان بندر انزلی امسال با مشکلات عجیب و غریب زیادی مواجه شده است. ملوان که سومین فصل حضور در لیگ دسته اول فوتبال ایران را تجربه می کند، لیگ امسال را با فرهاد پورغلامی آغاز کرد اما به خاطر کسب نتایج ضعیف این مربی جای خود را به محمد احمدزاده داد.
احمدزاده در شرایطی ملوان را تحویل گرفت که این تیم ریشه دار در قعر جدول رده بندی لیگ دسته اول قرار داشت و همچنین نیم فصل اول را در همین قعر جدول مسابقات به پایان برد.
این در حالی است که با شروع نیم فصل دوم رفته رفته ملوان روند صعودی خود را آغاز کرد و با کسب نتایج خوب توانست خود را از انتهای جدول جدا کرده و جایگاهش را در لیگ دسته اول بهبود ببخشد.
این در شرایطی بود که همچنان مشکلات مالی ادامه داشت و با وجود این مشکلات ملوان اوضاع را نسبت به نیم فصل اول بهبود بخشید.
ملوان دو هفته قبل بازی در شیراز برابر فجرسپاسی با دو گل شکست خورد همین شکست موجب شد تا در مدیریت باشگاه مشکلاتی ایجاد شود و مدیران خصوصی از سمت خود استعفا دهند.
ملوان بازی هفته قبل خود را برابر شهرداری تبریز با نتیجه دو بر یک با پیروزی پشت سر گذاشت اما با تصمیم اعضای تیم و کادر فنی به خاطر شرایط مالی با نابسامان باشگاه و مدیریت نامعلوم این تیم بازیکنان دست از تمرین کشیدند.
مدیریت این باشگاه درصد ریشه دار کشور به نحوی است که 70 درصد سهام به بخش خصوصی واگذار شده و بخش دیگر هنوز در اختیار نیرو دریایی قرار دارد.
از ابتدا هم قرار بر این شده بود که نیروی دریایی بازیکنان سرباز خود را در قبال سهمش از این تیم در اختیار ملوان قرار دهد و بخش خصوصی هم سایر مشکلات را مرتفع سازد که اینگونه نشد.
مشکلات مالی همچنمان پابرجا بود. به نحوی که برای برپایی اردوهای پیش از بازی چند بار خیرین هزینه اردو را دادند و حتی پژمان نوری کاپیتان این تیم هم یک بار هزینه اردوی پیش از بازی را تقبل کرده است.
ملوان عصر فردا از ساعت 15 در هفته 28 لیگ دسته اول فوتبال کشور در کرج مهمان گل ریحان خواهند بود. این در شرایطی است که بازیکنان ملوان از شنبه هفته گذشته هیچ تمرینی را انجام نداده اند و برای بازی فردا هم هنوز برنامه ای به بازیکنان تیم اعلام نشده است.
با این حال باید دید که سرنوشت این تیم ریشه دار شمال کشور در لیگ لیگ دسته اول فوتبال چه خواهد شد.
ورزشی ** 9463 ** 1355 **
کد N2116373

وبگردی