آفتاب

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه های کرج

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه های کرج

تهران- ایرنا- پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با اعلام 12 محور مسدود از ترافیک نیمه سنگین در محدوده پل فردیس تا بهشت سکینه آزادراه کرج به قزوین و محور شهرک خاتم تا پل فردیس در آزادراه تهران به کرج خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پلیس راهور نیروی انتظامی، براساس آخرین گزارش های دریافتی تا این لحظه، محور پیرانشهر – تمرچین در استان آذربایجان غربی بارش برف گزارش شده و بیشتر محورهای استان های کرمانشاه و آذربایجان غربی بارانی است.
همچنین محور گرمی- بیله سوار وزش باد و محور اردبیل – آستارا در گردنه حیران مه گرفتگی اعلام شده است.

*12 محور مسدود
محور پونل - خلخال در استان گیلان به علت ریزش کوه پل، محورفرعی سروآباد -پاوه به (کردنه ته ته) در استان کردستان به علت یخ زدگی و عدم ایمنی کافی مسدود است.
محور گنجنامه- تویسرکان در استان همدان و محور سی سخت- پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، محور چمستان فرعی در کاپی در استان مازندران نیز به دلیل عدم ایمنی کافی مسدود اعلام شده است.
محور اولنگ – شاهرود در استان های گلستان و سمنان، محور دیزین- شمشک در استان های تهران و البرز مسدود است.
محور تنکابن فرعی توکله (پل توکله ) در استان مازندران به علت سیل و تخریب پل، محور روستایی نسار شهرستان چرداول در استان ایلام به علت رانش زمین، محور زرنه - سومار در استان ایلام به دلیل عملیات راهسازی، مسدود است.
جنوب محور فرعی فنوج - رمشک استان سیستان و بلوچستان به دلیل بارش باران و طغیان رودخانه و محور قدیم چذابه در استان خوزستان به علت بالا آمدن آب دریاچه هور مسدود گزارش شده است.
سایر جاده های کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120و 88255555 (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است. همچنین در سایت www.rahvar120.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.
اجتمام*3229**1601**
کد N2115828

وبگردی