آفتاب

راهنمای خرید از چین

راهنمای خرید از چین

اکثریت فروشگاه های آنلاین چینی قیمت هایی را ارائه می دهند که بسیار پایین تر از فروشگاه های فیزیکی می باشند. آیا برای شما هم این سوال پیش آمده است چرا خرید کالا از سایت های چین به صرفه است؟

مصرف کنندگان در گذشته به هیچ وجه به خرید آنلاین اطمینان نداشتند. اما تجارت الکترونیک آرام آرام به زندگی افراد وارد شد و صاحبان وب سایت ها که نیاز مشتری های آنلاین را برآورده می کردند توانستند اعتماد کاربران را به خود جلب کنند. محصولات با برچسب قیمت بالا و مواردی که فاسد می شوند، از انواع سخت ترین اقلام برای فروش آنلاین هستند. این روزها در ایران، خرید کالا از سایت های چین رونق بسیاری یافته است؛ زیرا علاوه بر قیمت های پایین این محصولات نسبت به سایر رقبا، قابلیت ارسال کالا به ایران را نیز دارند.

خرید کالا از سایت های خارجی


اکثریت فروشگاه های آنلاین چینی قیمت هایی را ارائه می دهند که بسیار پایین تر از فروشگاه های فیزیکی می باشند. آیا برای شما هم این سوال پیش آمده است چرا خرید کالا از سایت های چین به صرفه است؟ چند دلیل برای این وجود دارد. اولین دلیل این است که بسیاری از افراد برای یافتن وسایل ارزانتر از اینترنت استفاده می کنند و صاحبان کسب و کار آنلاین این را درک می کنند. آنها معمولا حاشیه سود خود را برای به دست آوردن مشتریان بیشتر کاهش می دهند.
دلیل دیگر این است که شما به راحتی می توانید از طریق سایت های مختلف، بهترین قیمت را پیدا کنید. اگر این کار را بخواهید در یک بازار انجام دهید، حدود یک ساعت یا بیشتر طول می کشد. به همین دلیل، آن ها در تلاش برای ارائه قیمیتی پائین تر از سایر رقبا هستند. همچنین بیشتر سایت های چینی ممکن است مالیات نداشته باشند.

مشکلات خرید از چین


با توجه به تحریم های موجود امکان پرداخت برای کاربران ایرانی وجود ندارد. همچنین نداشتن تخصص کافی برای خرید وامکان پیگیری سفارشات شخص ، مشکلاتی را در برای کاربران در پی خواهد داشت .

راه حل مشکل سفارش از چین


فروشگاه اینترنتی بنگ گود در سال 1396 فعالیت خود را با هدف ثبت و سفارش تخصصی کالا از چین و سایر کشورهای دیگر آغاز نموده است. انواع کالا مانند گوشی موبایل ، لپ تاپ ، تبلت و گجت های هوشمند ، پوشاک ، کفش ورزشی و… در بنگ گود عرضه می شود .
ارائه گوشی های پرفروش و جدید شیائومی مثل گوشیredmi note 7 pro ، گوشی mi 9 شیائومی  با بهترین قیمت، همچنین بررسی گوشی های پرچم دار چینی و ارائه راهنمایی و مشاوره برای خرید از ویژگی های فروشگاه اینترنتی بنگ گود می باشد.
در صورتی که کالای مورد نظر در این فروشگاه موجود باشد امکان مشاوره تخصصی برای خریدار فراهم گردیده است تا قبل از خرید امکان بررسی و انتخاب بهترین نوع محصول وجود داشته باشد . در صورتی که کالای مورد نظر در سایت موجود نباشد امکان ثبت سفارش محصول مورد نظر که در سایت های خارجی موجود است ، در فروشگاه قرار داده شده است . خرید با کمترین کارمزد و با ضمانت اصالت کالا انجام می شود.


کد N2114615

وبگردی