آفتاب

تذکرات نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

تذکرات نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

تهران-ایرنا- شماری از نمایندگان در پایان جلسه علنی امروز- سه شنبه - مجلس شورای اسلامی در تذکرات کتبی خود به رییس جمهوری و وزرای دولت، بر ضرورت توجه و رسیدگی به حل مشکلات کشور تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا «زهرا سعیدی» نماینده مردم مبارکه و محسن کوهکن نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی درباره ضرورت تجدید نظر در سیاست های ابلاغی سازمان برنامه و بودجه در خصوص نسبت تاثیرگذاری آلایندگی موضوع جز 3 بند ب ماده 6 برنامه ششم توسعه- فرمول اعلام شده باعث ضرر و زیان برای مناطق دارای صنایع آلاینده زیاد باشد- به رییس جمهوری تذکر دادند.
«کوروش کرم پور» نماینده مردم فیروز آباد درباره توزیع و تخصیص اعتبارات و شروع پرو‍ژه های ملی، اتمام پروژه های نیمه تمام و توجه به اولویت های مناطق و بی توجهی به استان فارس به رئیس جمهوری تذکر داد.
«اسدالله عباسی» نماینده مردم رودسر و املش در تذکری به وزیر صنعت، معدن و تجارت خواستار رسیدگی به فعالیت های کارخانه سیمان دیلمان و تخریب راه های روستایی رحیم آباد، زیار و ملکوت، جبران خسارت های وارده شد.
«محمود بهمنی» نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان به وزیر راه و شهرسازی درباره نیمه تمام ماندن پل نظرآباد که باعث تلفات و مرگ و میرهای متعدد در منطقه شده است، تذکر داد.
حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر نیز در تذکری به اقتصاد و دارایی خواستار رسیدگی به وضعیت نابسامان مدیریت بیمه ایران و جلوگیری از زیان رو به رشد این شرکت شد.
تقی کبیری نماینده خوی و چایپاره در تذکری به وزیر صنعت، معدن و تجارت خواستار اقدام جدی برای جلوگیری از آلودگی های معدنکاری شهرستان چایپاره شد.
وی همچنین از وزیر آموزش و پرورش خواست اقدام جدی و عملی برای پرداخت حقوق قراردادی ها، حمایتی ها و حق التدریسی ها و مطالبه های فرهنگیان انجام دهد.
«علی وقف چی» نماینده مردم زنجان و طارم نیز در تذکری به وزیر ارتباطات خواستار تسریع در تعیین تکلیف وضعیت نابسامان تلفن ثابت و همراه و شبکه های اینترنتی شهرستان های زنجان و طارم شد.
«سید محمدباقر عبادی» نماینده بیرجند به همراه چهارتن از نمایندگان با اشاره به سخنان رئیس جمهوری در گیلان درباره اولویت های راه آهن به وی تذکر دادند چرا یک طرح در شرق کشور در اولویت های راه آهن کشور قرار ندارد.
**سیام**3050**
کد N2113824

وبگردی