آفتاب

خانه تکانی در پایگاه‌های ملی و جهانی

خانه تکانی در پایگاه‌های ملی و جهانی

مدیرکل امور پایگاه‌های جهانی از آیین پاکسازی پایگاه ملی و جهانی با همکاری مشترک نهادهای دولتی، سمن‌های مردم نهاد و بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش ایلنا، فرهاد عزیزی (مدیر امور پایگاه‌های جهانی) با اعلام خبر برگزاری آیین پاکسازی پایگاه‌های ملی و جهانی با همکاری سمن‌ها گفت: با توجه به اهمیت و جایگاه مشارکت مردمی در پاسداشت، حفاظت و نگهداری خود آگاه میراث ارزشمند جهانی و ملی و همچنین فرهنگ سازی برای ترغیب جوامع محلی قرار است، انجمن‌های مردم نهاد، سمن‌ها و بخش خصوصی، روز بیست و چهارم اسفند ماه سال ۱۳۹۷ به پاکسازی پایگاه ملی و جهانی بپردازند.

او با اشاره به اینکه درآستانه نوروز به آیین هر ساله پاکسازی مشترک در محوطه پایگاه‌های میراث جهانی و میراث فرهنگی اختصاص داده شده‌است ادامه داد: براساس سنت همیشگی در این روز، جامعه محلی، سمن‌ها، بخش خصوصی و نهادهای دولتی در یک همکاری مشترک با میراث فرهنگی گرد هم آمده و شکوه سال نو را باهمت تمامی‌ کوشندگان برای حفظ میراث مشترک، جشن می‌گیرند.

عزیزی تاکید کرد: دراین راستا، از تمامی دوستداران، دستاندرکاران و مردم فرهنگ دوست ایران دعوت می‌کنیم که در این گردهم آیی بزرگ شرکت کنند.

کد N2111863

وبگردی