آفتاب

شش چهره فرهنگی و اجتماعی از بی‌هویتی تا تابعیت ایرانی می‌گویند

شش چهره فرهنگی و اجتماعی از بی‌هویتی تا تابعیت ایرانی می‌گویند

نشست «فرزندان اتباع خارجی؛ از بی‌هویتی تا تابعیت ایرانی» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین انجمن اندیشه و قلم، لایحه اصلاح قانون تابعیت فرزندانی که مادر ایرانی و پدر خارجی دارند را بررسی می‌کند. این نشست روز یکشنبه 19 اسفند از ساعت 15 و 30 دقیقه در مجموعه ایوان شمس تهران واقع در ابتدای بزرگراه کردستان، سالن اشراق برگزار می‌شود.

در این نشست  احمد میدری معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، طیبه سیاوشی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، جلیل رحیمی جهان‌آبادی نماینده مردم تربت جام در مجلس، مجتبی نوروزی، معاون مرکز مطالعات فرهنگی بین المللی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، محمدرضا زمانی درمزاری حقوقدان و وکیل پایه یک دادگستری و سیدحسین رضوانی، کارشناس ارشد حقوق بین‌الملل به بیان دیدگاه‌های خود درباره وضعیت فرزندان اتباع خارجی در ایران و لایحه اصلاح قانون تابعیت فرزندان اتباع خارجی خواهند پرداخت.

این نشست از سوی گروه‌های حقوق و علوم اجتماعی انجمن اندیشه و قلم برگزار می‌شود و اجرای آن را صالح نقره‌کار، وکیل پایه یک دادگستری و مدیر گروه حقوق انجمن اندیشه و قلم برعهده دارد. حضور در این نشست، برای عموم صاحب‌نظران، علاقه‌مندان و اصحاب رسانه آزاد است.
/6262

کد N2111747

وبگردی