آفتاب
بازیگر سینما و تلویزیون:

سینما به اقتصاد فرهنگ کمک شایانی می‌کند

سینما به اقتصاد فرهنگ کمک شایانی می‌کند

تهران - ایرنا - بازیگر سینما و تلویزیون از افتتاح سینما فلسطین شهر بروجرد ابراز خوشحالی کرد و اتفاقات فرهنگی اینچنینی را باعث رونق جامعه دانست.

به گزارش شنبه شب خبرنگار سینمایی ایرنا، مراسم افتتاحیه سینما فلسطین شهر بروجرد با حضور اهالی سینما و علاقه‌مندان از جمله فاطمه گودرزی بازیگر و وحید موسائیان کارگردان سینما برگزار شد.
گودرزی که اهل بروجرد است و بخشی از این مراسم به تجلیل از او اختصاص داشت، در این مراسم گفت: خوشحالم در شهری هستم که سال‌ها از آن دور بوده‌ام. برای نخستین بار است به افتتاحیه یک مرکز فرهنگی دعوت می‌شوم و از این بابت ممنونم. هر اتفاق فرهنگی و هنری که باعث رونق در جامعه شود قابل توجه است. امیدوارم با تلاش موسسه بهمن سبز، سینما آزادی هم راه اندازی شود و مردم بتوانند از آن استفاده کنند.
این بازیگر سینما با اشاره به زیبایی سینما فلسطین، گفت: این سالن واقعا زیبا و مجهز است. بیشتر سالن‌ها در پردیس‌ها کوچک است و کمتر سالنی به این زیبایی در شهرهای مختلف می بینیم. امیدوارم شما همشهریان عزیزم، سال‌ها فیلم های خوب در این سینما ببینید.

**موسائیان: عظمت سینما فلسطین جذبم کرد

در بخش دیگر این مراسم وحید موسائیان کارگردان اهل خرم آباد ضمن تشکر از مهمان نوازی مردم بروجرد گفت: وارد سینما فلسطین که شدم ابهت و عظمت این سالن مرا جذب کرد. هر فیلمسازی دوست دارد فیلمش در چنین سالنی روی پرده برود.
وی ادامه داد: همه سینمای ایران در تهران خلاصه شده. اما مردم بخش‌های مختلف ایران، دوست دارند آداب و رسوم، باورها و اعتقاداتشان را در فیلم ها ببینند. امیدوارم تولیدات سینمایی نمایشگر فرهنگ های مختلف باشد.

**سینما فلسطین برای مردم بروجرد خاطره می‌سازد

رئیس حوزه هنری نیز در این مراسم با اشاره به سابقه فرهنگی شهرستان بروجرد گفت: بروجرد مهد علم و دانش، ادب و هنر و فقاهت است. ستاره‌های درخشان این شهر در عرصه‌های مختلف پرشمار هستند. خوشحالم که آیین افتتاحیه این سینما همزمان با شب میلاد امام باقر (ع) و در ایام فرخنده ماه رجب برگزار می‌شود.
محسن مومنی شریف ادامه داد: در چهل سال اخیر مسیری پر پیچ و خم آمدیم تا به سرافرازی و عظمت امروز رسیدیم. انشالله سینما فلسطین که با هویت فرهنگی شهر بروجرد پیوند خورده سالها برای مردم این شهر خاطره بسازد.
رئیس حوزه هنری از تاسیس حوزه هنری شهرستان بروجرد و بازسازی سینما آزادی در آینده نزدیک خبر داد.
سینما فلسطین بروجرد با دو سالن و ظرفیت 796 صندلی توسط موسسه بهمن سبز بازسازی، تجهیز و به روز شده است.
فراهنگ ** 9246 ** 1355 **
کد N2110965

وبگردی