آفتاب

ظریف انتصاب حجت الاسلام رئیسی به ریاست قوه قضائیه را تبریک گفت

ظریف انتصاب حجت الاسلام رئیسی به ریاست قوه قضائیه را تبریک گفت

تهران- ایرنا- «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه در پیامی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رئیسی به ریاست قوه قضائیه را به وی تبریک گفت.

به گزارش ایرنا از اداره کل اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه،در بخشی از پیام محمد جواد ظریف خطاب به حجت الاسلام ابراهیم رئیسی آمده است: «انتصاب جنابعالی را به عنوان ریاست قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض می کنم.رجاء واثق دارم در دوران ریاست جنابعالی بر عالی ترین منصب قضایی کشور شاهد پیشرفت روزافزون در تحقق حقوق مردم نجیب و شرافتمند ایران که ولی نعمتان همه ما هستند خواهیم بود».
ظریف در این پیام با اعلام آمادگی برای همکاری وزارت خارجه با قوه قضائیه خاطرنشان کرد:«وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی در دوره جدید نیز با همه توان، ظرفیت و تجارب داخلی و خارجی خود در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه قضایی و آرمان های عدالت محور انقلاب اسلامی و نیز بسط مفاهیم عالیه حقوقی بویژه حقوق بشر منبعث از احکام نورانی اسلام در تعاملات بین المللی، همچون گذشته در کنار دستگاه قضایی به وظایف و ماموریت های خود عمل خواهد کرد».
به گزارش ایرنا، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی روز پنجشنبه - 16 اسفند- در حکمی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی را به ریاست قوه‌ی قضائیه منصوب کردند.
‌سیام**9402**2021**
کد N2110347

وبگردی