آفتاب

هانی ژل رویال درمان نازایی و ناباروری

هانی ژل رویال درمان نازایی و ناباروری

آیا اثرات باروری مردان با استفاده از ژل رویال را می دانید؟ ناباروری مردان يکي از شايع ترين مشکلات بهداشتی در سراسر جهان است.

ژل رویال و ناباروری مردان
آیا اثرات باروری مردان با استفاده از ژل رویال را می دانید؟ ناباروری مردان يکي از شايع ترين مشکلات بهداشتی در سراسر جهان است. اين مشکل حدود 15 درصد زوج ها را درگير مي کند. در حدود نيمي از اين موارد، يک عامل مردانه دخيل است. در بررسی علل ناباروری در مردان ، متوجه می شویم که علل بسیاری در ناباروری مردان دخیل بوده و بسياري از عوامل ژنتيکی و محيطی نیز در بروز آن تاثیر گذار هستند. در سال هاي اخير، تعداد افراد نابارور افزايش يافته است که با عوامل متعدد محيطی، شغلی و عوامل ژنتيکی ارتباط دارد. اين عوامل به طور مستقيم بر روي بافت هاي بدن، از جمله بافت هاي توليد مثلي و يا به طور غيرمستقيم بر عملکرد سيستم هورمونی تاثير گذار هستند.
ژل رویال چیست
آیا  می دانید که ژل رویال علاوه بر تاثیر بسزای خود در محافظت از تخمک و بهبود باروری در زنان، به حفظ سلامت اسپرم های مردان  نیز کمک می کند؟ مصرف ژل رویال پیشنهادی مناسب برای مردانی است که از مشکل ناباروری رنج می برند.
ژل رویال حاوی مواد مغذی بسیاری مانند آمینواسیدها (ماده ی سازنده ی پروتئین ها)، ویتامین های  B5 وB6  (پیریدوکسین)، اسید فولیک، مقادیر کمی از ویتامین c، اسیدهای چرب، آنزیم ها و مواد معدنی مانند آهن، پتاسیم، کلسیم و سیلیسیوم است؛ که همه ی این مواد مغذی در کنار یکدیگر به حفظ سلول های بدن از جمله اسپرم ها کمک می کنند و بدین طریق نقش موثری را در باروری مردان ایفا می کنند.
مطالعات انجام شده در زمینه ی ژل رویال و درمان نازایی و ناباروری مردان بیانگر آن هستند که ژل رویال علاوه بر محافظت از اسپرم ها، سبب تقویت تمایلات جنسی در مردان نیز می گردد.ژل رویال در طب سنتی نیز برای افزایش میل جنسی مردان و افزایش باروری و افزایش قدرت باروری بسیار توصیه شده است.

مصرف مرتب ژل رویال در دراز مدت، دارای اثرات مثبتی بر تنظیم تعادل هورمون ها می باشد و درمان ناباروری دارد. ژل رویال، در بهبود مشکلات ناباروری ناشی از عدم تعادل هورمون ها موثر عمل می کند.
در سال 2007 مطالعه ای در کشور ژاپن صورت گرفت؛ که نتایج آن در مجله ی Evid Based Complement Alternat Med به چاپ رسید. این مطالعه بیانگر آن بود که ژل رویال دارای خواصی مشابه هورمون استروژن می باشد. استروژن دارای نقشی موثر در استحکام استخوان ها، بیان ژن ها و قاعدگی منظم می باشد. نتایج این مطالعه بیانگر آن بودند که مصرف ژل رویال در تقویت ماهیچه های رحمی نقش دارد.
مطالعه ای دیگر نیز در کشور ایران صورت گرفت؛ نتایج آن بیانگر آن بود که ژل رویال در رشد و تکامل فولیکول ها در تخمدان و افزایش میزان هورمون های تخمدان و در نتیجه افزایش باروری نقش دارد. سی و دو رت ماده در این مطالعه مورد بررسی قرار گرفتند؛ سه گروه کنترل شده، هر یک به ترتیب 100، 200 و 400 میلی گرم ژل رویال به ازای هر کیلوگرم وزن بدن را در طی 14 روز دریافت کردند. رت های مصرف کننده ی ژل رویال با افزایش قطر رحم و تخمدان ها، افزایش میزان استرژون و فولیکول های بالغ مواجه شدند. سطوح سرمی آنتی اکسیدان و نیتریک اسید نیز در رت های مصرف کننده ی ژل رویال به ترتیب افزایش و کاهش یافت.
دیگر خواص درمانی ژل رویال
• افزایش میل جنسی
• تضمین سلامت تخمک و اسپرم
• تنظیم سطوح هورمونی
• مراقبت از کبد
• به تعویق انداختن روند کهولت سن
• تقویت سیستم ایمنی
• بهبود ناباروری ناشی از شیمی درمانی

هانی ژل رویال چیست؟
هانی ژل ،شربت غلیظ طبیعی حاوی عسل خالص طبی و ژل رویال سلطنتی و عصاره میوه عناب
هانی ژل رویال ترکیبی مغذی است که از غدد بزاقی زنبور عسل کارگر ترشح می شود و به عنوان غذای ملکه زنبورها موجب باروری فوق العاده و عمر طولانی او می گردد. این ماده انرژی زا محتوای ویژه ای از قندها، چربی ها و پروتئین ها دارد و همچنین ویتامین ها و مواد معدنی موثری را در خود جای داده است. تمام اسید های آمینه ضروری برای انسان، انواع ویتامین های گروه B و مواد معدنی چون پتاسیم، کلسیم، آهن و روی به همراه سایر مواد مغذی و مورد نیاز برای انسان که در ترکیب عسل موجود است، باعث می شود تا مجموعه ژل رویال هانی ژل و عسل، غذایی حافظ سلامتی و شفابخش قلمداد شود. در عین حال مطالعات معتبر،  اثرات آنتی اکسیدانی، ایمونو مدولاتوری، ضد توموری، افزایش باروری، کاهش کلسترول، کاهش پرفشاری خون و افزایش حافظه آن را بازگو می کند و تحقیقات در این زمینه و سایر موارد در حال گسترش است.

کد N2110228

وبگردی