آفتاب

افزایش ورزشکاران از اولویت های فدراسیون تیروکمان است

افزایش ورزشکاران از اولویت های فدراسیون تیروکمان است

قزوین - ایرنا - نایب رییس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: برای توسعه تیروکمان باید جمعیت ورزشکاران این رشته افزایش یابد که این مهم جزو سیاست های فدراسیون قرار دارد.

به گزارش ایرنا، غلامرضا پارسا روز پنجشنبه در مجمع عمومی هیئت تیراندازی با کمان استان قزوین افزود: یکی از شاخص های توسعه در رشته ما افزایش جمعیت ورزشکاران است و این مهم باید مورد توجه هیئت های استانی قرار بگیرد.
وی تاکید کرد: کمک‌هایی که در سال جاری برای این رشته صورت گرفته در سال های آینده منوط به افزایش تعداد ورزشکاران است و روسای هیئت های استانی برای این موضوع باید اقدامات لازم در دستور کار قرار دهند.
پارسا ادامه داد: تا زمانی که هیئت های استانی تقویت نشوند، کار خاصی از دست فدراسیون بر نمی آید و از سال آینده که ورزش جانبازان و معلولان به فدراسیون افزوده می شود باید منابع اعتباری لازم برای پیشبرد آن پیش بینی شود.
این مسئول ورزشی با بیان اینکه تیراندازی با کمان جز رشته های ورزشی پرهزینه محسوب می شود، اظهار کرد: امسال برای هر استان 10 کمان و 10 فوم درنظر گرفتیم که این تعداد در سال های آینده افزایش می یابد.
نایب رییس فدراسیون تیراندازی با کمان خاطرنشان کرد: باید نگاه ما بر روی استعدادیابی متمرکز شود تا بتوانیم توسعه ورزش را به شکل شایسته در دستور کار قرار دهیم.
پارسا یادآور شد: سال آینده با توجه به پیش رو بودن المپیک 2020 سال شلوغی در پیش داریم و تجهیز سایت و امکانات ورزشی در اولویت قرار دارد.
9925*3013
کد N2109029

وبگردی