آفتاب

اختتامیه تئاتر فجر با بی‌میلی صدا و سیما برگزار شد

اختتامیه تئاتر فجر با بی‌میلی صدا و سیما برگزار شد

آیین اختتامیه سی‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در حالی برگزار شد که هیچ کدام از شبکه‌های پربیننده سیما خبری از آن را پخش نکردند.

به گزارش آفتاب، جشن پایان سی‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید محمد مجتبی حسینی معاون امور هنری، شهرام کرمی مدیر کل هنرهای نمایشی، نادر برهانی‌مرند دبیر جشنواره، هنرمندان پیشکسوت و گروه‌های هنری شامگاه شنبه در تالار وحدت برگزار شد و این رویداد نمایشی برگزیدگان خود را شناخت.
این آیین دقایقی پس از ساعت 21 به پایان رسید اما شبکه‌های مختلف صدا و سیما در اخبار خود به آیین اختتامیه جشنواره و پایان یافتن این رویداد بین‌المللی حتی در بخش خبرهای عمومی، اشاره‌ای نکردند.
این در حالی است که در زمان برگزاری جشنواره فیلم فجر، علاوه بر پوشش تصویری آیین‌های افتتاحیه و اختتامیه به شکل زنده، اخبار برگزاری این آیین‌ها با نام برگزیدگان بخش‌های مختلف در اخبار شبکه‌های مختلف پخش شد.
«تئاتر هنر مردمی و اصیل ایران است» این جمله را بارها از زبان مسئولان مختلف شنیده ایم در حالی که هنرهای نمایشی همیشه از امکانات ابتدایی مانند تبلیغات عمومی و حضور در صدا و سیما محروم مانده است.
منبع: قطره
کد N2098144

وبگردی