آفتاب

جزییات بند9هزینه های جشنواره ملی فیلم فجر اعلام شد

جزییات بند9هزینه های جشنواره ملی فیلم فجر اعلام شد

تهران - ایرنا - پیرو ابهام سازی انجام گرفته در خصوص بند9 گزارش عملکرد هزینه های جشنواره سال گذشته ملی فیلم فجر، به منظور ابهام زدایی جزییات این بند منتشر شد.

به گزارش شنبه شب خبرنگار فرهنگی ایرنا از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، اطلاعات مشروح جزئیات حق الزحمه شورای سیاست گذاری، هیات انتخاب، هیات داوری بخش های( مستند،سینمایی،تبلیغات سینمای ایران) و عوامل اجرایی در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر بر اساس سمت، تعداد و مدت همکاری شورای سیاستگذاری، دبیر جشنواره، هیات انتخاب مستند، هیات انتخاب سینمایی، هیات داوری سودای سیمرغ، انتخاب و داوری مسابقه تبلیغات سینمای ایران، مدیران جشنواره، عوامل اجرایی، ناظرین ونمایندگان ارشاد و انتظامات تنظیم شده است.
به گزارش ایرنا ، در راستای ادامه اقدام در راستای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات ، سازمان امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی سال گذشته و در ادامه هم سال جاری اقدام به انتشار تمامی اسناد مالی ، دریافت و پرداخت ها ، قراردادهای منعقده با مراکز و سازمانها و بخش های خصوصی و دولتی کرده است.
این روند همچنان نیز با اولویت شفاف سازی برای اطلاع رسانی به افکار عمومی صورت می گیرد که با جدیت در حال انجام است.
امسال نیز سی‌وهفتمین دوره جشنواره فیلم فجر با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر مسئولان فرهنگی و هنری شامگاه 9 بهمن در پردیس تئاتر تهران آغاز به کار کرد.
در این دوره از جشنواره به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده‌، 22 فیلم در بخش مسابقه سینمای ایران (سودای سیمرغ)، 3 اثر در بخش پویانمایی، 10 فیلم در بخش نگاه نو، 7 فیلم کوتاه و 5 مستند به رقابت پرداختند.
نمایش عمومی فیلم‌ها در پردیس سینمایی ملت تهران و 56 سالن سینما در مراکز استان‌ها تا 22بهمن ماه 97 ادامه یافت.
سی‌وهفتمین دوره جشنواره فیلم فجر دوشنبه شب 22 بهمن ماه 97 با معرفی و تجلیل از برگزیدگان این دوره جشنواره به کار خود پایان داد.
از این رو طبق وعده و قول مسئولان این رویداد بزرگ سینمایی کشور در آینده نزدیک در راستای ادامه شفاف سازی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، هزینه و جزئیات سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر نیز اطلاع رسانی خواهد شد.
تمامی توضیحات و جداول مربوط به هزینه هاو جزئیات بند 9 گزارش عملکرد هزینه های جشنواره سال گذشته ملی فیلم فجر، هم اکنون در سایت سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشانی http://cinema-org.ir/ قابل مشاهده است.
فراهنگ ** 9246 ** 1355 **
کد N2097626

وبگردی