آفتاب
با حضور وزیر فرهنگ؛

چهار هنرمند عرصه تئاتر و سینما تجلیل شدند

چهار هنرمند عرصه تئاتر و سینما تجلیل شدند

تهران - ایرنا - از چهار هنرمند عرصه تئاتر و سینما در سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر تقدیر شد.

به گزارش شنبه شب خبرنگار فرهنگی ایرنا، همزمان با آیین اختتامیه سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید محمد مجتبی حسینی معاون امور هنری، شهرام کرمی مدیر کل هنرهای نمایشی و نادر برهانی‌مرند بر صحنه تالار وحدت از چهار هنرمند عرصه تئاتر و سینما تقدیر شد.
پس از پخش کلیپی کوتاه آیین بزرگداشت رویا تیموریان، هوشنگ توکلی، رضا بابک و محمدامیر یار احمدی برگزار شد که عمری بر صحنه تئاتر هنر نمایی کرده اند.
تیموریان پشت تریبون قرار گرفت و گفت: اگر بخواهم حرفی بزنم به اندازه چهل سالی که کار کرده ام حرف برای گفتن دارم.
وی افزود: به این بسنده می کنم که در تمام این سال ها به جز چند مسئول انگشت شمار، این عاشقان تئاتر بودند که آن را زنده نگه داشتند و همچنان به گسترش آن همت دارند.
در ادامه این مراسم از خانواده سردار شهید امید فرخی زنگنه از شهدای حادثه تروریستی اهواز در میان فریاد های جانسوز و تشویق بی دریغ حضار تقدیر بعمل آمد و هدایایی به فرزندان و خانواده ایشان اهدا شد.
سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر که در بخش‌های صحنه‌ای، به‌علاوه فجر، خیابانی، دیگرگونه‌های اجرایی، تئاتر ملل و مسابقه نمایش های بین الملل، بخش چهل سالگی انقلاب و نمایش های رادیویی، با سکان‌داری نادر برهانی مرند از بیست و دوم بهمن ماه کار خود را آغاز کرده بود امشب با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان خواهد داد.
فراهنگ ** 7561 ** 1355 **
کد N2097578

وبگردی