آفتاب

یازدهمین جشنواره جوان سرباز برگزار می شود

یازدهمین جشنواره جوان سرباز برگزار می شود

تهران - ایرنا - جانشین سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح گفت: یازدهمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) جوان سرباز صبح روز هفتم اسفند در سالن امام علی(ع) شهرک امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

به گزارش شنبه ایرنا از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ فرشاد نجفی‌پور در نشست خبری یازدهمین «جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع)؛ جوان سرباز» وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که امروز شنبه 4 اسفند برگزار شد، اظهارداشت:
به گزارش روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح، امیرسرتیپ دوم پزشک فرشاد نجفی پور دبیر جشنواره جوان سرباز وزارت دفاع وپشتیبانی نیروهای مسلح، در نشست خبری این جشنواره با اشاره به اهمیت برگزاری این جشنواره اظهار داشت: دوره خدمت مقدس سربازی دوره استعدادیابی، استعدادپروری و مهارت آموزی است و این جشنواره ویترین این دوره مقدس است که از تعدادی از سربازان نخبه به پاس خدمات شایسته ای که در دوره خدمت خود عرضه کرده اند، تقدیر می شود.
امیر نجفی پور توجه به نسل آینده را باعث تعالی هر چه بیشتر کشور دانست و افزود: جوانان مدیران و آینده سازان این کشور هستند و نسل فردای این کشور به آنها وابسته است و ما با هدایت و پرورش هرچه بیشتر این استعدادهای ناب، می توانیم آینده بهتری برای کشور ترسیم کنیم.
جانشین مدیرعامل ساتا در مورد زمان برگزاری این جشنواره اظهار داشت: یازدهمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع)- جوان سرباز وزارت دفاع در روز سه شنبه هفتم اسفند برگزار و از بیست سرباز نمونه در ده موضوع و شاخص تجلیل می گردد.
جانشین سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح درخصوص دلیل تجلیل از فرماندهان در این جشنواره گفت: فرماندهان مورد تجلیل کسانی هستند که در دوره خدمت سربازی بیشترین برخورد را با سربازان دارند و از چهارمین دوره این جشنواره به بعد این موضوع مطرح و مورد تقدیر قرار می گیرند و در این جشنواره نیز از ده فرمانده نمونه در سطح وزارت دفاع تجلیل به عمل خواهدآمد.
وی در مورد معیار و ملاک های انتخاب سرباز نمونه اظهار داشت: ده موضوع و معیار در این خصوص مطرح است که بارزترین آن بحث سرباز و خانواده ی موفق است که نشانگر اهمیت موضوع خانواده برای نیروهای مسلح را مطرح می سازد.
وی در پاسخ به کیفیت برگزاری این جشنواره نیز تصریح کرد: این جشنواره هر سال نسبت به دوره های قبل بهبود چشمگیری یافته است و امیدواریم امسال که افتخار میزبانی این جشنواره به سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح محول شده است، شاهد برگزاری مناسب و باکیفیت بیشتری باشیم.
سیام*9612*1535
کد N2097372

وبگردی