آفتاب
رئیس فدراسیون وزنه برداری:

خداحافظی سلیمی به صورت رسمی اعلام نشده است

خداحافظی سلیمی به صورت رسمی اعلام نشده است

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: خداحافظی بهداد سلیمی هنوز به صورت رسمی به فدراسیون اعلام نشده و نام او در لیست ورزشکاران قرار دارد.

به گزارش ایرنا علی مرادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: نامزد انتخابات فدراسیون وزنه برداری می شوم و در روز آخر نام نویسی می کنم.
وی با اشاره به شرایط انتخابات فدراسیون نیز افزود: وزارت ورزش تلاش بر شفافیت در انتخابات دارد.
رئیس فدراسیون وزنه برداری درباره وضعیت سهراب مرادی گفت: نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی باید درباره وضعیت جسمانی وی اظهار نظر کند ما هم پیگیر وضعیت او هستیم. وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نیز پیگیر وضعیت سهراب مرادی هستند. اکنون کارهای درمانی وی در حال انجام است و خوشبختانه به سمت بهبودی پیش می رود.
وی درباره اینکه گفته می شود شاید سهراب مرادی به المپیک توکیو نرسد توضیح داد: اکنون سلامتی سهراب مرادی مهم است و درحال پیگیری درمان وی هستیم. در حال حاضر زمان داریم و زود است در این باره اظهارنظر کنیم.
مرادی درباره بازنشستگی بهداد سلیمی گفت: هنوز به طور رسمی به فدراسیون اعلام نشده است و هنوز نام وی در فهرست وزنه برداران هست.
رئیس فدراسیون وزنه برداری درباره حصور نیافتن سعید علی حسینی در اردوی تیم ملی افزود: باید تکلیف این مساله مشخص شود. اکنون نمی دانیم این ورزشکار چه تصمیمی برای آینده ورزشی خود دارد و حتی نمی دانیم کجا حضور دارد.
او درباره جام بین المللی فجر گفت: رئیس فدراسیون جهانی علاقه مند بود تا در این جام حضور یابد اما به دلیل حضور وی در آمریکا این سفر لغو شود.
ورزشی**ع-ح**9250**9118**
کد N2097122

وبگردی