آفتاب

توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن علیه ایران اسلامی نتیجه‌بخش نخواهد بود

توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن علیه ایران اسلامی نتیجه‌بخش نخواهد بود

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی نتیجه‌بخش نخواهد بود.

به گزارش ایلنا، دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درهشتمین یادواره سرداران و شهدای شهرستان گناوه اظهار داشت: خدمات بخشی از عمر پرخیر و برکت چهل ساله انقلاب اسلامی را شهداء انجام دادند و بخشی از آن برای ما باقی مانده است و وظیفه افرادی که ماندند بسیار سخت است و باید در این مسیر تا آخر باقی بمانند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهدا وظیفه و کار خود را به بهترین نحو با فداکردن جان و گذشتن از عزیزان خود ادا کردند تا اسلام و ایمان و انقلاب پابرجا و پایدار بماند.

وی افزود: همه ما تابعین پیامبرگرامی اسلام (ص) هستیم و خداوند بر ما امر به استقامت در برابر ظالمان و استکبار جهانی را کرده است.

وی پیرامون وظیفه امروز در برابر دشمنان  گفت: استکبار جهانی با تمام قدرت و تبلیغات سوء و مسموم لحظه به لحظه برای مبارزه با کشور ما دسیسه چینی می‌کند و تنها کسانی که ایمان و تقوا داشته باشند می توانند از این مرحله و برهه به سلامت گذر کنند.

سردار تنگسیری اضافه کرد: دشمن که در جنگ سخت در برابر ملت ما ناتوان بوده در اتاق فکر خود برای مقابله با نظام اسلامی نقشه می‌کشد تا راه اندازی جنگ روانی، اقتصادی و فرهنگی و غیره ایمان مردم را سست کند. 

وی گفت: امروز دشمن در حال ایجاد بحران‌هایی در کشور ما است و کارهایی صورت می‌گیرد که همه نشان‌دهنده نقشه دشمنان در یک اتاق فکر است.

وی تصریح کرد: وظیفه امروز همه ، بصیرت و بینایی و هوشیاری در مقابله با توطئه های دشمنان است زیرا همه ما در برابر این شهدا و مردمی که از همه چیز خود در دفاع از اسلام و انقلاب گذشتند مسئول هستیم.

سردار تنگسیریبا تاکید بر اینکه این راه به برکت خون شهدا، و مخلصین راه خدا و مادران و پدران شهدا پابرجا است و همه در برابر آنها مسئولیم و در این مسیر باید بسیار هوشیارانه عمل کرد، گفت: انقلاب حاصل خون هزاران شهید است و همه باید دست به دست هم داده و مردم را روز به روز دلگرم و امیدوار کنیم که اگر اینگونه شد برای ما عزت و افتخار است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمنان می‌اندیشند که با این توطئه‌ها و دسیسه‌ها می‌توانند نور دین خدا و انقلاب و نظام اسلامی را خاموش کنند ولی به تعبیر قرآن کریم هرگز نمی‌توانند ولی باید همگی برای مقابله با آنها بینا و بصیر باشیم.

وی گفت: با همه دسیسه‌های دشمنان ملت ایران همچون همیشه پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی هستند و این پشتبانی خود را در راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر به منصه ظهور رساندند.

هشتمین یادواره سرداران و شهدای شهرستان گناوه با حضور خانواده‌های معظم شهدا، یادگاران هشت سال دفاع مقدس، مسئولان استانی و کشوری، جانبازان، ایثارگران و عموم مردم در مصلی جمعه گناوه برگزار شد.

کد N2097109

وبگردی