آفتاب

سرمربی تیم بسکتبال ژاپن: در دفاع و حمله عالی بودیم

سرمربی تیم بسکتبال ژاپن: در دفاع و حمله عالی بودیم

تهران - ایرنا - سرمربی تیم بسکتبال ژاپن با تمجید از عملکرد تیمش گفت: دفاع و حمله خوبی برابر ایران داشتیم و با یک پیروزی دیگر سهمیه جام جهانی را کسب خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، «خولیو لاماس» سرمربی تیم ملی بسکتبال ژاپن پنجشنبه شب در نشست خبری بعد از دیدار با ایران در پنجره ششم جام جهانی اظهار داشت: دفاع بسیار خوبی داشتیم و شوت بازیکنان به خوبی وارد سبد شد. در حمله نیز فوق العاده کار کردیم. امتیاز زیادی در این مسابقه گرفتیم که نشان می دهد عملکرد بازیکنان خیلی خوب بوده است.
او ادامه داد: خوشحالم چون یک پیروزی دیگر کسب کردیم و با برد در دیدار بعدی می توانیم سهمیه جام جهانی چین را کسب کنیم.
سرمربی تیم ملی ژاپن درباره تغییر در ترکیب تیمش، گفت: بعد از پنجره دوم ما تغییراتی داشتیم. بازیکنانی به جمع ما اضافه شدند و توانستیم یک برد خوب برابر استرالیا داشته باشیم و با اضافه شدن آنها شرایط ما خیلی تغییر کرد.
لاماس درباره دیدار بعدی تیمش بیان کرد: بسکتبال قابل پیش بینی نیست. ما به یک پیروزی دیگر نیاز داریم تا به جام جهانی برویم. شاید اتفاق های زیادی بیفتد و شرایط تغییر کند اما آنچه مشخص است باید بازی خوبی برابر قطر داشته باشیم.
«نیک فازکاس» بازیکن آمریکایی الاصل ژاپن نیز گفت: می دانستیم بازی آسانی در ایران نداریم. با حضور تماشاگران ایرانی قطعا فضای سنگینی در بازی ایجاد می شد. ما در این مسابقه خوب کار کردیم.
او درباره مصدومیت پایش نیز بیان کرد: من جراحی داشتم اما در این مسابقه خوب کار کردم. ٨ رییاند و ٢٦ امتیاز داشتم و کارم را انجام دادم و شرایطم خوب است.
تیم ملی بسکتبال ایران در اولین دیدارش از پنجره ششم انتخابی جام جهانی بسکتبال امروز (پنجشنبه) برابر ژاپن ٩٧ بر ٨٩ تن به شکست داد.
بلند قامتان بسکتبال ایران در دومین دیدار خود در پنجره ششم انتخابی جام جهانی، روز یکشنبه ساعت ۱۸ به مصاف استرالیا می‌روند.
ورزشی*ع.ح*1067**
کد N2095912

وبگردی