آفتاب

هفته هجدهم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس برگزار شد

هفته هجدهم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس برگزار شد

گنبدکاووس - ایرنا - هفته هجدهم مسابقات اسبدوانی کورس زمستانه گنبدکاووس با رقابت 64 راس اسب، عصر پنجشنبه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این هفته از مسابقات در هفت دور مختلف به مسافت 1000 و 1200 متر برگزار شد و در دور اول جایی که اسب های سه ساله نژاد ترکمن هندیکاپ کلاس 4 به میدان آمده بودند، اسب پیکاسو مختومقلی سریعتر از بقیه به خط پایان رسید و اول شد و پس از او نیز اسب های سکوت گز و شادکام به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.
در دور دوم اسب‌های دو ساله نژاد دوخون کلاس Maiden باهم به رقابت پرداختند که اسب بلک ویند با یک استارت سرعتی در پیچ دوم توانست با فاصله زیاد در جایگاه اول قرار بگیرد و اسب های آیرون کو و وارلاس نیز مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.
سومین دور این هفته از مسابقات محل رقابت اسب‌های دو ساله نژاد دوخون کلاس Maiden بود و اسب کامیاب توانست از ابتدای استارت جلوتر از دیگر رقبا قرار بگیرد و در پایان نیز سریعتر از خط پایان گذشته و به مقام اول دست پیدا کند و در پی او اسب های نهیر و رونیکای دوم و سوم شدند.
سه ساله های نژاد تروبرد هندیکاپ کلاس 5 در دور چهارم باهم رقابت کردند و اسب دانسر هج توانست با سبقت از اسب های دیگر به مقام نخست برسد و اسب های عقاب و مون راکت به مقام های دوم و سوم بسنده کردند.
دور پنجم مختص اسب‌های سه ساله نژاد دوخون هندیکاپ کلاس 6 بود، جایی که اسب ملوان در یک کورس تماشایی و بسیار نزدیک مقام اول را کسب کرد و روجیک و اسکای کویین نیز در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.
در ششمین دور اسب های سه ساله نژاد دوخون کلاس Maiden باهم به رقابت پرداختند که در نهایت اسب میس بانو اول شد و اسب های بای بای ناز و انفجار به مقام های دوم و سوم رسیدند.
دور پایانی نیز جایی بود که اسب های سه ساله نژاد تروبرد کلاس maiden وارد میدان شدند و در یک کورس نزدیک، اسب دنی لاو به مقام نخست رسید، بیوتی فیبز دوم شد و آواز به عنوان سومی بسنده کرد.
در پایان نیز این هفته از رقابت ها مبلغ 809 میلیون ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب‌های اول تا سوم کورس‌های هفتگانه تعلق گرفت.
9433/1860
کد N2095837

وبگردی