آفتاب

تذکرات کتبی نمایندگان به مسوولان اجرایی کشور

تذکرات کتبی نمایندگان به مسوولان اجرایی کشور

تهران- ایرنا- جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره تردد مردم خارک، افزایش بی رویه قیمت محصولات کشاورزی، سهمیه سوخت مرزنشینان، تهیه کودشیمیایی، گرانی و تولیدات داخلی به مسوولان اجرایی کشور تذکر دادند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، علی اصغر یوسف نژاد در نشست علنی امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
عبدالحمید خدری نماینده مردم بوشهر به وزیر کشور درباره این که علیرغم پیگیری های مکرر درباره تردد مردم خارک، علت عدم صدور اسناد مالکیت نسبت به این مهم چیست؟ تذکر داد.
عباسعلی پوربافرانی نماینده مردم نائین به وزیر جهاد کشاورزی درباره علت افزایش بی رویه قیمت محصولات کشاورزی و عدم نظارت به این بازار تذکر داد.
علی گلمرادی نماینده مردم ماهشهر و بندر امام خمینی به وزیر کشور درخصوص ضرورت توجه و بررسی حوادث اخیر به ویژه تیراندازی و اختلال در نظم عمومی و سلب آرامش مردم توسط افراد ناشناس در بندر ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) و ایجاد رعب و وحشت در منطقه تذکر داد.
احمد صفری نماینده مردم کرمانشاه به وزیر نفت درخصوص علت عدم اجرای مصوبه هیات دولت برای اختصاص سهمیه صادرات سوخت برای مرزنشینان کرمانشاه تذکر داد.
علی اسماعیلی نماینده مردم نور و محمودآباد به وزیر نیرو درخصوص عدم پیگیری پروژه آبرسانی به شهر سرخ رود و روستاهای شهرستان محمودآباد و تقویت پروژه سد سرخ رود با داشتن پیمانکار، تذکر داد.
علی ابراهیمی نماینده مردم شازند به وزیر جهاد کشاورزی درخصوص اقدام عاجل برای تامین کود شیمیایی و اصلاح روش توزیع آن تذکر داد.
حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم به رئیس جمهوری درخصوص حل مشکل کشور، گرانی، کاهش ارزش ریال و تولیدات داخلی، به وزیر اقتصاد درخصوص اینکه چرا گزارشی از وضعیت نرخ گذاری سامانه نیما به مجلس و جامعه نمی دهید، تذکرداد.
این نماینده مردم درمجلس دهم همچنین به وزیر دادگستری درخصوص اینکه چرا کانون وکلای دادگستری در سال 97 وکلا را وارد جرگه وکلا ندانست و به وزیر علوم درخصوص ممانعت از تحریم دانشگاه های شهید بهشتی و شریف تذکر داد.
سیدحمایت میرزاده نماینده مردم گرمی به وزیر نیرو درخصوص علت بی توجهی و عدم تعیین تکلف و صدور حکم مدیران کل حوزه های مربوط به استان اردبیل تذکر داد.
امیر خجسته نماینده مردم همدان به وزیر راه و شهرسازی درخصوص فرودگاه همدان که با ده ها میلیارد تومان ساخته شده و امروز به دلیل برخی سوءمدیریت ها در پرواز بلاتکلیف است، تذکر داد.
شکور پورحسین شقلان نماینده مردم پارس آباد به وزیر راه و شهرسازی درخصوص برقراری پرواز تهران- پارس آباد تذکر داد.
علی جلیلی شیشوانی نماینده مردم مراغه و عجبشیر به وزیر کشور درخصوص عدم رعایت ضوابط انتصاب شهردار در وزارت کشور تذکر داد.
حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر به وزیر صنعت، معدن و تجارت درخصوص ثبت نام خودرو با 5 درصد زیر قیمت که نشان از ضعف و ناتوانی این وزارتخانه در مدیریت بازار و عدم کنترل دلالان خودرو دارد، تذکر داد.
علی وقف چی نماینده مردم زنجان و طارم به وزیر اقتصاد و دارایی درخصوص تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت کارکنان وزارت آموزش و پرورش و بهداشت و درمان تذکر داد.
نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات به وزیر اقتصاد و دارایی درخصوص عدم کنترل قیمت آلومینیوم در بازار بورس و افزایش این قیمت و کاهش عرضه آن به دلایل نامشخص، تذکر داد.
علی ابراهیمی نماینده مردم شازند به وزیر جهاد کشاورزی درخصوص اقدام عاجل در تامین کود شیمیایی و اصلاح روش های توزیع آن تذکر داد.
محمد وحدتی هلان نماینده مردم بستان آباد به رئیس جمهوری درخصوص دستور و تاکید انقلابی برای قطع و جلوگیری از افزایش قیمت ارز، کالا و خودرو و به وزیر راه و شهرسازی درخصوص علت عدم تعیین تکلیف پروژه های راه بستان آباد و تبریز تذکر داد.
سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین به وزیر راه و شهرسازی درخصوص صدور دستور برای واگذاری واحدهای مسکن مهر تذکر داد.
بیت الله عبداللهی نماینده مردم اهر و هریس به وزیر صنعت، معدن و تجارت درخصوص عدم کنترل نظارت سازمان های بازرسی و نظارتی بر قیمت خودرو تذکر داد.
سیام**1058**1535
کد N2094877

وبگردی