آفتاب

تیم نیروی‌زمینی قهرمان کشتی آزاد و فرنگی ارتش شد

تیم نیروی‌زمینی قهرمان کشتی آزاد و فرنگی ارتش شد

تیم نیروی زمینی قهرمان مسابقات کشتی ارتش جمهوری اسلامی ایران شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم اختتامیه مسابقات کشتی ارتش با حضور امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم النبیاء(ص) و سرهنگ شریف عزیزی جانشین سازمان تربیت بدنی ارتش در مرکز آموزش های هوایی شهید خضرایی نهاجا برگزار و به نفرات و تیم‌های برتر مدال، لوح تقدیر و کاپ قهرمانی اهدا شد.

این رقابت‌ها با شرکت ۱۵۰ کشتی گیر برتر از یگانهای نیروهای تابعه آجا در روزهای ۲۹ و ۳۰ بهمن به میزبانی نیروی هوایی ارتش در مرکز آموزش های هوایی شهید خضرایی، در دو بخش فرنگی و آزاد و هر بخش در ۱۰ وزن برگزار شد که نیروی زمینی ارتش در هر دو بخش آزاد و فرنگی به مقام قهرمانی رسید.

شریف عزیزی جانشین سازمان تربیت بدنی ارتش در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات ضمن تشکر از میهمانان، مدعوین و ورزشکاران از میزبانی نهاجا تشکر و دقایقی در مورد سطح کیفی و جایگاه کشتی در نیروهای مسلح از جمله ارتش سخنرانی کرد.

در کشتی آزاد، تیم نیروی زمینی قهرمان شد و تیم‌های نیروی دریایی ارتش و نیروی هوایی ارتش به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند. در کشتی فرنگی هم تیم نیروی زمینی قهرمان شد و تیم‌های پدافند و نیروی هوایی ارتش به ترتیب مقام‌ دوم و سوم را بدست آوردند.

کد N2094860

وبگردی