آفتاب
حمید قبادی مطرح کرد

تاسیس «موزه خانه های مد» در سراسر ایران

تاسیس «موزه خانه های مد» در سراسر ایران

رئیس هشتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر با اعلام این خبر، گفت: «موزه‌ خانه مد» در بناهای قدیمی کشور احداث می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید قبادی رئیس هشتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر از تاسیس «موزه خانه مد» در سراسر کشور خبر داد و گفت: ما به دنبال راه اندازی «موزه خانه مد» نه تنها در شهر شیراز بلکه در استان های سراسر ایران هستیم. در حال حاضر بناهایی در کشور وجود دارد که در حال فرسایش است و سرمایه گذارانی هستند که علاقمند به سرمایه گذاری در این بخش می باشند قرار است اولین موزه خانه مد در استان شیراز افتتاح شود و به دنبال آن موزه خانه مد در استانهای مختلف کشور ساخته شود.

دبیر کارگروه ساماندهی مد ولباس کشور اظهار کرد: امیدوارهستیم حداقل از هر استان در سراسر کشور یک موزه خانه مد راه اندازی شود و این موضوع در سراسر ایران اتفاق بیفتد.

قبادی در پایان با بیان اینکه باید از داشته های تاریخی کشور استفاده کنیم گفت: اگر چه به داشته های تاریخی ایران می بالیم اما تاکنون در پی بهره برداری از این داشته های تاریخی نبوده ایم امید داریم با همکاری بخش خصوصی و اجرای طرح شیم در قالب مسابقه ای بین المللی با موضوع شعر در قالب تن پوش بین ایران و کشورهایی که سابقه تاریخی شبیه به هم دارند شاهد اتفاقات ارزشمند در حوزه مد و لباس کشور باشیم.

کد N2093404

وبگردی