آفتاب

در سفر وزیر دادگستری به قزوین چه گذشت؟

در سفر وزیر دادگستری به قزوین چه گذشت؟

آزادی ۹۲ زندانی، افتتاح یک کارخانه تولید آسفالت و  بهره برداری چند طرح از جمله دستاوردهای سفر وزیر دادگستری به استان قزوین بود.

به گزارش ایسنا، در ادامه برنامه های سفر علیرضا آوایی وزیر دادگستری به استان قزوین، یک کارخانه تولید آسفالت به بهره برداری رسید.


این کارخانه با ۶ هکتار مساحت و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی معاونت عمرانی شهرداری در نزدیک شهر قزوین به بهره برداری رسید.


هدف از راه اندازی این کارخانه تولید آسفالت برای طرح های عمرانی شهرداری قزوین با کیفیت مناسب و پروانه استاندارد است.


کاهش آلودگی های زیست محیطی نیز یکی دیگر از اهداف راه اندازی این کارخانه عنوان شد.


شهردار قزوین در مراسم افتتاح این کارخانه گفت: در شهر قزوین با مشکل تامین آسفالت استاندارد برای رفع نیازهای شهری مواجه بودیم که با راه اندازی کارخانه آسفالت این مشکل مرتفع خواهد شد.


علی صفری افزود: این کارخانه ظرفیت تولید ۲۸۰ تن آسفالت را در ساعت دارد و هیچ مشکل زیست محیطی به دنبال نخواهد داشت.

[p]براساس این گزارش، در ادامه سفر علیرضا آوایی سالن چند منظوره چوبیندر به بهره برداری در استان قزوین به بهره برداری رسید.

[p] برای بهره برداری از این طرح پنج میلیارد ریال اعتبار صرف شده و طی چهار ماه به بهره برداری رسیده است.


هدف از اجرای این طرح افزایش سرانه ورزش، تقسیم عادلانه امکانات و ترغیب و تشویق جوانان به ورزش ذکر شد.


در این مراسم عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، حجت الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی رییس کل دادگستری، محمد قاسمی دادستان قزوین،داود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان استانی نیز حضور داشتند.


افتتاح چند پروژه شهرداری قزوین، شرکت در شورای اداری استان، نشست با مدیران و کارکنان دادگستری و بازدید از مجموعه تعزیرات حکومتی استان از دیگر برنامه های وزیر دادگستری در سفر به استان قزوین است.


ناحیه منفصل چوبیندر از توابع شهرستان قزوین بوده و در ۱۰ کیلومتری شهر قزوین قرار دارد.

[p]همچنین در ادامه این سفر و بازدید وزیر دادگستری از زندان استان قزوین،۹۲ زندانی جرایم غیرعمد در قزوین آزاد شدند که ۳۴ نفر محکومین جرایم مالی هستند.
 


آوائی در جمع زندانیان و محکومان مالی زندان چوبیندر گفت: به هر حال شرایط زندگی شما به گونه ای شده که امروز باید مدتی در حبس باشید و ما تلاش می کنیم این مدت با فعالیتهای فرهنگی و آموزشی برای شما دستاوردهایی هم داشته باشد.


وزیر دادگستری تصریح کرد: رویکرد ما این است با اقدامات پیشگیرانه و استفاده از بندهای قانونی بتوانیم تعداد محبوسین را کاهش دهیم.


وی افزود: کسانی که در حبس هستند با حرفه آموزی و آموزش های تخصصی که در زندان داده می شود توان خود را بالا ببرند تا در زمان بازگشت به جامعه و خانواده از توانمندی بیشتری برخوردار باشند.

[p]بر اساس این گزارش، با عفو مقام معظم رهبری در مجموع ۵۷۰ نفر در استان قزوین از زندان آزاد خواهند شد.

[p]در ادامه این سفر، وزیر دادگستری به مقام شامخ شهدای قزوین ادای احترام کرد.

[p]در این مراسم عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، حجت الاسلام والمسلمین نورالله قدرتی رییس کل دادگستری استان، محمد قاسمی دادستان قزوین و جمعی از مدیران و مسئولان استانی حضور داشتند.


وزیر دادگستری در دیدار با نماینده ولی فقیه قزوین گفت: پیروزی انقلاب اسلامی مراکز فساد را از جامعه برچید. ما خواه ناخواه در حکومت اسلامی قرار داریم و اگر قرار است رای یا حکمی صادر شود باید در راه رضایت خداوند باشد.



نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین نیز در این دیدار به تفسیر کوتاهی از آیات سوره فجر و مومنون پرداخت و گفت: کشتی انقلاب اسلامی امروز روی امواج افتخار و عظمت سوار شده و وارد دهه پنجم انقلاب اسلامی شده که مصداق همان کشتی نوح است.


آیت الله عابدینی افزود: امروز باید جامعه به سمت ظهور امام عصر پیش برود تا انقلاب اسلامی به معنای واقعی خود تحقق یابد.


وی افزود: استاندار این شهر فارغ از هرگونه نگاه حزبی و جناحی در خطبه های نماز جمعه به دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت و ایشان همانند پدری دلسوز برای استان است.


انتهای پیام

کد N2093368

وبگردی