آفتاب
رئیس سازمان بسیج:

زندگینامه شهدای مدافع حرم الگوبخش جامعه امروز است

زندگینامه شهدای مدافع حرم الگوبخش جامعه امروز است

سمنان- ایرنا- رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: چاپ خاطرات و آثار شهدای مدافع حرم باعث بهره مندی معنوی جامعه و الگوبرداری اقشار مردم می شود.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ غلامحسین غیب پرور عصر دوشنبه در آیین رونمایی از مستند «نامه ای از دمشق» در منزل پدری شهید مدافع حرم عباس دانشگر افزود: برنامه های شهدای مدافع حرم بسیار جالب و نیازمند تفکر است، خوش به سعادت این شهدای بزرگ که عاقبت به خیر شدند.
وی خاطرنشان کرد: شهید عباس دانشگر به عنوان یک فرد متولد دهه 1370 در اوج مسایل فرهنگی و لذت های زندگی برای نبرد با تکفیری ها به جبهه حق علیه باطل اعزام شد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: یک شبه خداوند در دل هایشان جای می گیرد و این عزیزان به شهادت می رسند و این شهدای مدافع حرم راه صحیح را به همه ما نشان می دهند.
غیب پرور تصریح کرد: شهید دانشگر در سن پایین به شهادت رسید و با دیدن اقدامات این عزیزان همه باید ادامه دهنده راه این شهدا در مسیر حق طلبی باشیم.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: با دعای خیر شهدای مدافع حرم خداوند مشکلات این نظام را برطرف کند و سایه رهبر معظم انقلاب اسلامی بالای سرهمه ما باشد.
مومن دانشگر پدر شهید مدافع حرم عباس دانشگر و سرهنگ حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم(عج) استان سمنان در این دیدار حضور داشتند.
به گزارش ایرنا، رئیس سازمان بسیج مستضعفین به منظور رونمایی از مستند زندگی شهید مدافع حرم عباس دانشگر، حضور در چند نشست و دیدار با آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در برنامه ای دو روزه به استان سمنان سفر کرده است..
شهید عباس دانشگر متولد سال 1372 اهل سمنان, از پاسداران دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) و یکی از جوان‌ترین شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) است که 20 خرداد 1395 داوطلبانه عازم سوریه شد و در نبرد با تروریست‌های تکفیری در حلب سوریه به فیض شهادت نائل شد.
استان سمنان سه هزار شهید دوران دفاع مقدس و 33 شهید مدافع حرم دارد.
7339/6103
کد N2092896

وبگردی