آفتاب

پیمان میری: به چیزی جز پیروزی مقابل الریان فکر نمی‌کنیم

پیمان میری: به چیزی جز پیروزی مقابل الریان فکر نمی‌کنیم

مهاجم سایپا در مورد شرایط خودش و تیمش در آستانه بازی با الریان صحبت کرد.

پیمان میری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط سایپا در آستانه بازی با الریان اظهار داشت: خوشبختانه با پیروزی پرگلی که مقابل پنجاب به دست آوردیم شرایط روحی خوبی در تیم ایجاد شده و انگیزه بچه‌ها برای رسیدن به مرحله گروهی بیشتر شده است. در حال حاضر در قطر با جدیت مشغول تمرین هستیم و همه تمرکزمان را روی شکست دادن الریان گذاشتیم تا به عنوان نماینده ایران از سهمیه دفاع کنیم و راهی مسابقات شویم.

وی در مورد الریان گفت: بازی‌های آنها را به دقت آنالیز کردیم و کادرفنی نقاط ضعف و قوت حریف را به طور کامل به ما گوشزد کرده و بر اساس آن تمریناتی داشتیم. الریان تیم خیلی خوبی است و تجربه بالایی در این تیم وجود داردکه نقطه مقابل جوانی تیم ماست. کار واقعاً سختی داریم خصوصاً که میهمان هستیم و باید در خانه حریف بازی کنیم ولی همانطور که گفتم به چیزی جز پیروزی فکر نمی‌کنیم.

مهاجم سایپا در مورد شرایط خوش در این تیم عنوان کرد: مدت زیادی نیست که عضو سایپا شده‌ام ولی در این مدت کم به خوبی تحت تاثیر جو این تیم و همدلی میان بازیکنان قرار گرفتم. کار کردن با دایی یک افتخار است که هر بازیکن ایرانی آرزوی آن را دارد و خوشحالم این فرصت به من داده شد. من آمادگی کامل برای کمک به تیم دارم ولی اینکه بازی کنم یا نه دست من نیست و هرچه کادرفنی صلاح بداند اتفاق خواهد افتاد.

کد N2092608

وبگردی