آفتاب

طباطبایی: استقلال باز هم به مشکل می خورد

طباطبایی: استقلال باز هم به مشکل می خورد

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: برای بهتر شدن شرایط استقلال باید تلاش کرد وگرنه این تیم باز هم به مشکل می خورد‌.

«هادی طباطبایی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: واقعا خیلی بد است که استقلال یک زمین تمرین مناسب نداشته باشد. عکس های تمرین استقلال را دیدم و یاد 20 سال پیش که خودمان در مرغوبکار یا زمین شماره 2 آزادی تمرین می کردیم افتادم. آن موقع امکانات نبود اما الان که امکانات است چرا استقلال نباید زمین داشته باشد؟
وی افزود: مگر استقلال کمپ حجازی را ندارد؟ چرا نباید در زمین خود تمرین کند؟ می گویند چون زمین کمپ مناسب نبوده آن را اجاره داده اند. اما سوال من این است این زمین را نمی شد ترمیم کرد که الان استقلال مدام دنبال زمین تمرین نباشد؟
دروازه بان اسبق استقلال تصریح کرد: حرف هایی را که 6 ماه پیش می زدم چند تن از بازیکنان استقلال زدند. این روزها را از قبل می دیدم و می دانستم برای استقلال چه می گذرد؟ اگر حرفی می زدم فقط از سر دلسوزی و عشق به استقلال بود اما متاسفانه چقدر تهمت به من زدند و گفتند چرا حرف میزنی؟
پیشکسوت استقلال خاطرنشان ساخت: چرا استقلال نباید در این یک سال از بازیکنان جدید خود در اردو ها بهره می برد؟ مگر 50 روز فرصت برای جذب بازیکن نبود؟ چرا استقلال که از اردو برگشت بازیکن گرفتند؟ زمان را از استقلال گرفته بودند؟ همین اتفاق در ابتدای فصل هم افتاد و ضررش را استقلال دید. ای کاش برای رفع مشکلات بیشتر تلاش می شد تا آرامش تیم به هم نخورد.
طباطبایی در پایان گفت: بازیکنان استقلال با وجود مشکلات زیادی که باشگاه دارد در این مدت نجابت کردند و حرفی نزدند. الان هم برای بهتر شدن شرایط استقلال باید تلاش کرد وگرنه اگر اوضاع همین طور ادامه پیدا کند تیم باز هم به مشکل می خورد‌.
ورزشی**م.ت**2024
کد N2092141

وبگردی