آفتاب

مدیرعامل استقلال:شفر اصرار کرد در زمین پژوهشکده تمرین کنیم

مدیرعامل استقلال:شفر اصرار کرد در زمین پژوهشکده تمرین کنیم

تهران-ایرنا-مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: در تلاش هستیم تا محل مناسبی را برای تمرینات فراهم کنیم اما همین زمین پژوهشکده نفت به درخواست شفر صورت گرفت،او مرتب می گفت به این محل برویم چون زمین خوبی برای تمرینات دارد

به گزارش ایرنا؛«امیر حسین فتحی» پس از پایان نشست هیات مدیره باشگاه استقلال گفت:کشور ما با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کند،فوتبال ما با این مشکلات روبروست ،باشگاه های فوتبال ایران با این مشکلات دست و پنجه نرم می کنند و استقلال نیز در این مجموعه قرار دارد و همه تلاش خود را می کنیم تا این مشکلات مالی را برطرف کنیم.
وی افزود:وظایف هیات مدیره باشگاه استقلال رسیدگی و تصمیم گیری در ساختار و مسائل کلان است و در نشست امروز پیرامون مسایل مختلف بحث و تبادل نظر و راهکارهای خوبی در نظر گرفته شد که امیدوارم ثمرات آن نمود پیدا کند.
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: درآمد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از طریف اسپانسرهای که داریم تامین می شود و البته به دنبال راه های دیگری برای درآمد زایی هستیم.
فتحی درباره اختلاف وینفرد شفر و معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: علی خطیر معاون استقلال هستند،در باشگاه احتلاف سلیقه هست،شاید بین این دو نفر اختلاف سلیقه وجود داشته باشد،اختلاف سلیقه لازمه بقا و حیات باشگاه است،اختلاف نظر لازمه پیشرفت است و باید از این فضا استفاده کنیم اما این ها در خانواده استقلال است.
وی افزود:استقلال تعهداتی به دوباشگاه ماشین سازی و ذوب آهن اصفهان دارد که نسبت به پرداخت آن ها اقدام خواهیم کرد اما این دلیل بر این نمی شود آن ها از استقلال جدا شوند،این دو نفر از بازیکنان خوب ها هستند و در ادامه فصل کمک حال تیم خواهند بود.
مدیرعامل استقلال در پاسخ به این پرسش که محل تمرینات استقلال اعتراضات شفر و بازیکنان را به همراه داشته است و آیا برای حل این موضوع اقدام خواهد کرد یا خیر گفت:در تلاش هستیم تا محل مناسبی را برای تمرینات فراهم کنیم اما همین زمین پژوهشکده نفت به درخواست شفر صورت گرفت،او مرتب می گفت به این محل برویم چون زمین خوبی برای تمرینات دارد.
فتحی در پایان گفت:استقلال یکی از بهترین تیم های آسیاست و بهترین بازیکنان را در اختیار داریم که به طور حتم در پایان فصل به جایگاه مناسبی دست خواهیم یافت.
ورزشی**م.ت**1908
کد N2091821

وبگردی