آفتاب

فوتسال ناشنوایان ایران تیم چین را گلباران کرد

فوتسال ناشنوایان ایران تیم چین را گلباران کرد

تهران- ایرنا- تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا – اقیانوسیه در تایلند به مصاف نماینده چین رفت و توانست با نتیجه 12 بر یک دورازه حریف را گلباران کند.

به گزارش ایرنا، محمد جهانگیری، علی اصغر محبوبی، حسین مصباحی، مهدی زارعی، اسماعیل شاه زید، مظاهر شیرزاد، سید اسماعیل دژه، احمدرضا رضائی، علی اکبر احمدوند، مصطفی حیدری و سید محمود دستخوش اعضا تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشور در این دوره از رقابت های فوتسال قهرمانی آسیا - اقیانوسیه هستند.
هدایت این تیم به عهده جبرئیل یوسفی است و حسین شمس به عوان مدیر فنی و مهدی صانعی و محمود درویش منش به عنوان مربی یوسفی را همراهی می کنند.
مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا – اقیانوسیه با حضور 9 تیم از کشورهای ایران، ژاپن، تایلند، مالزی، اندونزی، سنگاپور، چین، قزاقستان و مغولستان از امروز (یکشنبه) آغاز شده است و تا 6 اسفند ادامه خواهد یافت.
نماینده فوتسال ناشنوایان کشورمان قرار است سه شنبه (30 بهمن ماه ) به مصاف تیم ژاپن برود.
تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران از سال 2011 تا 2017 طی چهار دوره عنوان قهرمانی را از آن خود کرده است. این تیم همچنین در سال های 2011 و 2015 نیز عنوان قهرمانی جهان این رشته را بدست آورده است.
ایران برای حضور در مسابقات فوتسال قهرمانی جهان ناشنوایان باید جزو 2 تیم برتر این رقابت ها باشد. رقابت های فوتسال قهرمانی جهان اردیبهشت 98 باز هم به میزبانی تایلند برگزار می شود.
ورزشی **1828**9129
کد N2091695

وبگردی