آفتاب
کواکبیان در تذکری خواستار شد:

مسوولان موضوع عدم ورود پیکر همسر دکتر شریعتی به حسینه ارشاد را پیگیری کنند

مسوولان موضوع عدم ورود پیکر همسر دکتر شریعتی به حسینه ارشاد را پیگیری کنند

تهران - ایرنا - نماینده مردم تهران در مجلس در تذکری گفت: مسوولان موضوع عدم ورود پیکر همسر دکتر شریعتی به حسینه ارشاد را پیگیری کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، مصطفی کواکبیان در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس در تذکری، گفت: شنیدیم که امروز در حسینه ارشاد پایگاه معلم شهید دکتر شریعتی توسط عده ای کج سلیقه و تنگ نظر به روی پیکر همسر ایشان خانم پوران شریعتی رضوی بسته و از ورود پیکر ایشان ممانعت کردند.
وی افزود: امیدواریم که مسوولان این موضوع را پیگیری کنند و مشخص شود که چرا این اتفاق رخ داده است.
بر اساس این گزارش، مراسم تشییع همسر دکتر علی شریعتی صبح امروز با قرائت فاتحه دسته جمعی با صدای بلند پشت درهای بسته حسینیه ارشاد آغاز شد.
ممانعت از برگزاری مراسم تشییع در داخل حسینیه ارشاد باعث شد احسان شریعتی فرزند آن مرحوم نسبت به بسته ماندن در های مسجد اعتراض کند و از مردم بخواهد نماز میت را در خیابان بخوانند.
به دنبال آن نماز میت در پیاده رو و مقابل حسینیه ارشاد اقامه شد.
پوران شریعت رضوی پس از بازگشت به ایران، دبیر دبیرستان‌های مشهد و تهران بود. وی در سال‌های اخیر مسئولیت دفتر تدوین مجموعه آثار دکتر علی شریعتی را برعهده داشت و در سال 1377 بنیاد شریعتی را راه اندازی کرد. او خواهر مهدی شریعت رضوی، یکی از سه شهید روز 16 آذر 1332 بود و در سال 1337 با دکتر علی شریعتی ازدواج کرد.
سیام**9121**3050**1535
کد N2091661

وبگردی