آفتاب
در سفر استانی هرمزگان

رییس جمهوری از کارخانه های نیروی دریایی ارتش دیدن کرد

رییس جمهوری از کارخانه های نیروی دریایی ارتش دیدن کرد

بندرعباس - ایرنا - حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی عصر یکشنبه در نخستین روز از سفر استانی به هرمزگان از مجتمع کارخانه های منطقه یکم نیروی دریایی ارتش دیدن کرد و با نحوه فعالیت آنها آشنا شد.

به گزارش ایرنا، کارخانه های منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در ساخت، تعمیر، تجهیز و راه اندازی شناورهای سطحی و زیرسطحی فعالیت دارد.
رییس جمهوری به منظور راه اندازی زیردریایی پیشرفته کشور (فاتح) به همراه وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و فرماندهی نیروی دریایی ارتش وارد این مجموعه شد.
دکتر روحانی همچنین هنگام ورود به این مجموعه، از نیروهای مستقر در میدان سان دید و با خواندن فاتحه به شهدای نیروی دریایی ادای احترام کرد.
رییس جمهوری و شماری از اعضای هیات دولت تدبیر و امید صبح یکشنبه از طریق فرودگاه بندرلنگه وارد این شهرستان شدند و در ورزشگاه تختی این شهر با مردم غرب هرمزگان دیدار کردند.
دکتر روحانی و هیات همراه روزهای یکشنبه و دوشنبه 28 و 29 بهمن جاری مهمان مردم هرمزگان هستند.
در این سفر 2 روزه، 40 طرح بزرگ اقتصادی با اعتبار 60 هزار میلیارد ریال به صورت وئدیو کنفرانسی با حضور رییس جمهوری به بهره برداری می رسد.
افتتاح زیر دریایی فاتح و شرکت در نشست شورای اداری هرمزگان از دیگر برنامه های سفر رییس جمهوری به این استان است.
همچنین بهره برداری از طرح های ویدئو کنفرانسی جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی روز دوشنبه با حضور رییس جمهوری انجام می شود.
به گزارش ایرنا، وزیرنفت، راه و شهرسازی، اطلاعات، جهاد کشاورزی، نیرو، و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و رییس دفتر رییس جمهوری، رییس جمهوری را در این سفر 2 روزه همراهی می کنند
7195/6048
کد N2091602

وبگردی