آفتاب

روبن: «آنفیلد» بدشگون ترین ورزشگاه دنیا است

روبن: «آنفیلد» بدشگون ترین ورزشگاه دنیا است

تهران- ایرنا- در آستانه نبرد بایرن مونیخ و لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا، «آرین روبن» ستاره باواریایی ها که خاطرات خوشایندی از تقابل خارج از خانه با قرمزها ندارد، آنفیلد را «بدترین و بدشگون ترین ورزشگاه» جهان توصیف کرد.

به گزارش ایرنا، روزنامه آ. اس اسپانیا روز یکشنبه نوشت: مدافع عنوان قهرمانی بوندسلیگا برای تقابل در دور رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا، سه شنبه پیش رو در آنفیلد به مصاف نایب قهرمان فصل گذشته این رقابت ها و صدرنشین کنونی لیگ برتر جزیره خواهد رفت.
این در حالی است که روبن که بایرن را در انتهای فصل جاری ترک می کند، از دوران حضور در چلسی و پیکار با لیورپول در آنفیلد خاطرات خوشایندی ندارد؛ آبی های لندن در نیمه نهایی فصل 2004 - 2005 لیگ قهرمانان با پذیرفتن شکست یک بر صفر در مجموع 2 بازی، توسط قرمزها از گردونه رقابت ها حذف شدند؛ این در حالی است که روبن و یارانش در فصل 2006 – 2007 در همان مرحله و این بار در ضربات پنالتی مغلوب لیورپولی ها شدند.
هافبک هلندی بایرن در این باره اظهار داشت: اگر از من بپرسید که کدام ورزشگاه بدترین ورزشگاه جهان است، پاسخ من آنفیلد خواهد بود؛ همیشه یک حریف خوب و یک حریف ناخوشایند وجود دارد.
روبن در ادامه با به یادآوردن خاطرات شکست مقابل لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا، تاکید کرد: در آن دوران، لیورپول به معنای واقعی کلمه، تیم مدعی قهرمانی بود و اوضاع در جام حذفی و جام اتحادیه انگلیس هم به همین شکل بود؛ آنها در بازی های حذفی به هر شکل ممکن پیروز می شدند البته این داستان در مورد تمام فصل صدق نمی کرد و شاید همین موضوع بزرگ ترین مزیت آنها بود؛ به عبارت دیگر آن ها در زمان مناسب در موقعیت مناسب حضور داشتند؛ اما در حال حاضر فکر می کنم اوضاع تغییر کرده و لیورپول پیشرفت واقعا خوبی داشته و سرمربی آنها کار بزرگی انجام داده است؛ سال گذشته آنها به طور همزمان به فینال لیگ قهرمانان راه یافته و در عین حال صدرنشین لیگ انگلیس بودند؛ از آخرین زمانی که آنها لیگ برتر جزیره را فتح کرده اند مدت زیادی می گذرد و شاید این قهرمانی تنها رویای آنها باشد.
ورزشی**3991**2024
کد N2091512

وبگردی