آفتاب

شفر: بعد از سه هفته دنبال تغییر من بودند!

شفر: بعد از سه هفته دنبال تغییر من بودند!

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: شنیده ام که بعد از سه هفته دنبال تغییر دادن من و انتخاب سرمربی جدید بودند!

به گزارش خبرنگار مهر، وینفرد شفر در حاشیه تمرین امروز استقلال درباره شرایط این تیم بعد از باخت مقابل تراکتورسازی گفت: می خواهم اول درباره آماده سازی قبل از بازی با تراکتورسازی صحبت کنم. همه می دانستند بازی بسیار مهمی برای ما است. دوران آماده سازی که برای نیم فصل دوم و قبل از بازی داشتیم خوب نبود و بازیکنان از یکسری مسائل راضی نبودند.

وی افزود: قبل از بازی با تراکتورسازی زمین تمرین خوب نداشتیم. سه بار زمین تمرینمان را از بد به خیلی بد تغییر دادیم. ما استقلال هستیم و برای تمریناتمان نیاز به تمرین خوب داریم. 

سرمربی استقلال تاکید کرد: بازیکنان با نهایت ظرفیت و صد درصد وجودشان برای استقلال تلاش می کنند. این هم طبیعی است و هواداران هم همین انتظار را از بازیکنان دارند ولی چیزهایی که لازم داریم شاید 50 درصد باشد. یک زمین تمرین خوب می خواهیم. ما یکبار تمرین را کنسل کردیم چون زمین بسیار بسیار بد بود. رختکن هم شرایط خوبی نداشت و این طبیعی نیست. 

شفر در خصوص اینکه چرا این گلایه ها را به مسئولان باشگاه منتقل نکرده است؟ گفت: همیشه با باشگاه صحبت می کنم. امشب جلسه ای با مدیرعامل باشگاه دارم. کادر تیم و کادر پزشکی و مدیریت مثل یک خانواده هستیم. تمام چیزهایی که مهم است را امشب به آقای فتحی مدیرعامل باشگاه می گویم. مطمئنم می توانیم مشکلات را حل کنیم.

سرمربی استقلال درباره مشکلاتش با علی خطیر معاون باشگاه و اینکه گفته می شود خطیر دنبال تغییر دادن سرمربی استقلال بوده است، تصریح کرد: من هم شنیده ام که می خواستند بعد از سه هفته سرمربی را عوض کنند ولی برای این کارها و صحبت در این خصوص زمان ندارم! من راجع به تمام مشکلات با مدیرعامل باشگاه صحبت می کنم و ایشان همه چیزها را می داند. دفعه اول نیست که این چیزها را می شنوم. همه مشکلات برای هواداران و باشگاه خوب نیست. 

شفر افزود: وقتی به گذشته برگردید می بینید باشگاه هایی با این مشکلات به لیگ های پایین تر سقوط می کنند. راجع به این مشکلات با مدیرعامل باشگاه صحبت می کنم. می خواهیم برای هوادارانمان کار کنیم و در قبال آنها مسئولیت داریم. وقت ندارم راجع به این صحبت کنم که یک آدمی چند ماه پیش چه چیزهایی گفته است. من عاشق استقلال و هوادارانش هستم. خواهشم از هواداران این است که صحبت هایی که در فضای مجازی و اینستاگرام می شود را باور نکنند. راحت می شود با پول این مطالب را در فضای مجازی قرار داد. واقعیت این است که کادر فنی یعنی آقا فرهاد، آقا میگوئل و .... چه می گویند. با هواداران می توانیم خیلی چیزها را به مسائل مثبت تغییر دهیم.

وی درباره اینکه خودش در اینستاگرام راجع به خیلی مسائل صحبت می کند و آنرا با هواداران در میان می گذارد، گفت: زمانی که حرفی را مطرح می کنم، واقعیت است.

ادامه دارد...

کد N2091089

وبگردی