آفتاب
فردا برگزار می شود

«فنون حفاظت از گونه‌های در خطر انقراض» در زنگ آموزش محیط زیست

«فنون حفاظت از گونه‌های در خطر انقراض» در زنگ آموزش محیط زیست

سی و یکمین زنگ آموزش کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست با اختصاص به موضوع فنون حفاظت از گونه های در خطر انقراض فردا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر برنامه سی و یکمین زنگ آموزش کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست با اختصاص به موضوع فنون حفاظت از گونه های در خطر انقراض، روز دوشنبه ۲۹ بهمن از ساعت ۹ در سالن همایش های بین المللی سازمان حفاظت محیط‌زیست به اجرا در می آید.

مدیرکل دفتر آموزش محیط‌زیست در این خصوص گفت: در این برنامه آموزشی، باقر نظامی، عضو هیئت علمی دانشکده محیط زیست، مبحث  فنون حفاظت از گونه های در خطر انقراض را تشریح می کند.

آرش یوسفی گفت: با توجه به اهمیت بقای نسل گونه های نادر و حفظ تنوع زیستی کشور برای آیندگان و چرخه اکوسیستم، آموزش روش های حفاظت از این گونه ها، راهبردی حیاتی برای ادامه حیات این گونه های ارزشمند به حساب می آید.

وی افزود: در این برنامه آموزشی باقر نظامی می کوشد تا روش های حفاظت از گونه های در معرض خطر انقراض ایران، که دست کم ۷۴ گونه در لیست قرمز اتحادیه جهانی حفاظت از طبیعت (IUCN) همچون یوزپلنگ ایرانی، پلنگ، خرس سیاه آسیایی، لاک پشت پوزه عقابی، گورخر ایرانی، گوزن زرد، تمساح پوزه کوتاه، فک خزری، هوبره و انواع دیگر حیات وحش را شامل می شود؛ برای علاقه مندان و کارشناسان حیات وحش آموزش دهد.

شرکت برای عموم در این برنامه از زنگ آموزش آزاد است.

کد N2090932

وبگردی