آفتاب

حمایت، تقاضای استیلی از هیات رئیسه فدراسیون فوتبال

حمایت، تقاضای استیلی از هیات رئیسه فدراسیون فوتبال

تهران - ایرنا - مدیر فنی تیم فوتبال امید از هیات رئیسه فدراسیون فوتبال خواست برای صعود این تیم به المپیک 2020 توکیو از برنامه های کادرفنی حمایت کنند.

به گزارش ایرنا از فدراسیون فوتبال، حمید استیلی که امروز شنبه در جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برای ارائه گزارشی در خصوص تیم امید حاضر شده بود، افزود: متاسفانه کمتر از 30 درصد از بازیکنان تیم امید در تیم باشگاهی خود به بازی گرفته می شوند و ما مجبوریم در اردوها بازیکنان را به شرایط مسابقه نزدیک کنیم.
وی گفت: اردوی نهایی تیم امید پیش از حضور در رقابت های مقدماتی اهمیت به سزایی دارد و از باشگاه ها درخواست کردیم همکاری کنند. برنامه ما از 11 اسفند آغاز می شود و تا شروع مسابقات ادامه دارد و به همه بازیکنان دعوت شده نیاز داریم.
مدیرتیم فوتبال امید ادامه داد: کادرفنی تیم امید درک خوبی از شرایط فعلی دارد و تلاش زیادی برای آمادگی بازیکنان انجام داده است. ولی خواسته ما در این مرحله هماهنگی و همکاری باشگاه ها است تا بازیکنان دعوت شده در اختیار تیم امید باشند.
آخرین اردوی آمادگی تیم امید در حالی برگزار شد که فقط 11 بازیکن در این اردو حضور داشتند.
استیلی افزود: خوشبختانه تمامی امکانات و نیازهای مورد نظر ما طبق برنامه و خواسته کادر فنی با همراهی مسئولان فدراسیون فوتبال تامین شد و اکنون زمان به ثمر رسیدن این تلاش ها است.
وی ادامه داد: حساس ترین کار تیم ما برای اردوی اسفند ماه و رقابت های پیش رو است و فراموش نکنیم که در گروه سختی قرار داریم و با حریفان قدرتمندی دیدار می کنیم. زیرا مسابقات در کوتاه ترین زمان ممکن برگزار می شود و بین هر دو بازی فقط یک روز فرصت بازسازی است.
رقابت های مرحله مقدماتی فوتبال در رده سنی زیر 23 سال برای صعود به بازی های المپیک 2020 توکیو، نیمه نخست فروردین ماه سال ٩٨ به میزبانی ایران برگزار می شود و تیم فوتبال امید کشورمان قرار است در گروه سوم به مصاف تیم های عراق، یمن و ترکمنستان برود.
ورزشی**9029**9118**
کد N2090526

وبگردی