آفتاب

مسی رای گیری آبی اناری ها را برای جذب رابیو وتو کرد

مسی رای گیری آبی اناری ها را برای جذب رابیو وتو کرد

تهران- ایرنا- براساس گزارش منابع موثق، «لیونل مسی» فوق ستاره بارسلونا اقدام و تلاش این باشگاه را برای جذب «آدرین رابیو» هافبک تیم پاری سن ژرمن، وتو کرده است.

به گزارش ایرنا، شبکه فاکس اسپورتس روز شنبه نوشت: گزارش های مذکور مدعی هستند که از نظر ستاره آرژانتینی آبی اناری ها، مرد فرانسوی با سیستم مورد استفاده در بارسا هماهنگ نیست و دلیلی برای جذب وی وجود ندارد.
با این حال، با توجه به اتمام قرارداد رابیو تا پایان فصل جاری با تیم فرانسوی، گمانه زنی ها از کوچ وی به نیوکمپ حکایت داشته و باشگاه های زیادی همچون تاتنهام و لیورپول نسبت به جذب وی ابراز تمایل کرده اند.
این در حالی است که از یک سو، شواهد حاکی از آن است که حضور رابیو در نیوکمپ مراحل پایانی خود را طی کرده اما به پایان رسیدن ضرب الاجل باشگاه ها برای فعالیت در پنجره نقل و انتقالات زمستانی، داستان را به شکلی دیگر روایت می کند.
به عبارت دیگر، ظاهرا انتظارات و خواسته های بیش از اندازه شخصی رابیو، مذاکرات را به تعویق انداخته و در نهایت منجر به این شده است تا نظر کاتالان ها برای پست هافبک به سمت هلند جلب شود؛ جایی که آنها به تازگی «فرانک دی یونگ» را از آژاکس به خدمت گرفته اند.
با این وجود، اگرچه رابیو می تواند در تابستان سال جاری میلادی به عنوان بازیکن آزاد به جمع آبی اناری ها ملحق شود اما نظر منفی مسی در جهت جذب وی، ثابت می کند که صدرنشین لالیگا با توجه به در اختیار داشتن مهره هایی همچون دی یونگ، «ایوان راکیتیچ»، «سرخیو بوسکتس» و سایر نفرات، هیچ مشکلی را در عمق خط هافبک خود احساس نمی کنند.
ورزشی**3991**2024
کد N2090504

وبگردی