آفتاب

کلید پیروزی تراکتورسازی در دست لیکنز نبود!

کلید پیروزی تراکتورسازی در دست لیکنز نبود!

تراکتورسازی تبریز با کسب پیروزی برابر استقلال، انتقام شکست خود را در دیدار دور رفت گرفت تا سرخ‌های تبریز بتوانند خود را به دوئل بالانشینان جدول نزدیک نمایند.

تراکتورسازی تبریز در روزی که می‌بایست عیارش برابر استقلال مشخص شود و فشار سنگین صدها هزار هوادار متعصب برای نتیجه‌گیری را بر روی شانه‌های خود حس می‌کرد، توانست به نتیجۀ مطلوب و ایده‌آل خود دست پیدا کند تا با پیروزی برابر استقلال مدعی وینفرید شفر، خود را به ساحل امن برسانند و نمایه‌هایی از  امید را به معرض نمایش دربیاورند.
استقلال می‌دانست پای به چه جهنمی گذاشته است و از همان ابتدا هم به کسب 1 امتیاز راضی بود! چرا که فضای یادگار امام تبریز اجازۀ رویاپردازی را به آنها نمی‌داد و شرایط را به گونه‌ای برایشان رقم زده بود که اینگونه احساس می‌شد که آبی‌ها احتمالا آرزوی شنیدن سوت پایان را دارند! چرا که در میدان جنگ یکدست سرخ، کنترل وضعیت از دست شفر خارج شده بود و این مسئله به وضوح به چشم می‌آمد.
ژُرژ لیکنز هنوز نتوانسته است از وضعیت تراکتورسازی و فوتبال ایران شناخت دقیقی پیدا کند، او مجموعاً نزدیک به 30 روز است که هدایت تی‌تی‌ها را برعهده گرفته است و در این مدت کم، قطعاً نباید از او انتظار رقم زدن معجزه‌ای خارق العاده را داشت، چرا که منطق فوتبال حکم می‌کند باید به او فرصت لازمه را داد و پس از آن نسبت به عملکردش نتیجه‌ای حاصل کرد.
3 امتیازی که تی‌تی‌ها در یادگار امام از چنگ استقلال خارج کردند، محصول فقط یک فلسفه بود! اتحاد و حمایت قلبی هواداران از تیم محبوبشان! تراکتورسازی به‌واسطه حضور همیشگی و پررنگ هوادارانش در این سال‌ها از سخت‌ترین و تلخ‌ترین مقاطع عبور کرده است و امروز به این جایگاه رسیده است، صبر و تحمل و حمایت‌های عاشقانه هواداران از  تی‌تی‌ها در روزهایی که آنها دوباره از نو ساخته‌شدند، همان کلیدی بود که در ابتدای مسیر، لیکنز را به سوی مسیر طلایی هدایت کرد تا برندۀ بزرگ دیدار استقلال و تراکتورسازی، هواداران تی‌تی‌ها لقب بگیرند. /ورزش 11
کد N2090452

وبگردی