آفتاب

«شهیدی» در مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی حضور می یابد

«شهیدی» در مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی حضور می یابد

تهران- ایرنا- نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب و هیأت دولت در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان حضور می‌یابد.

به گزارش روز جمعه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران «ایثار»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی روز شنبه 27 بهمن‌ ماه با سفر به استان اصفهان به نمایندگی از مقام معظم رهبری و هیأت دولت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای حمله تروریستی به اتوبوس حامل پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شرکت می‌کند.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این سفر علاوه بر شرکت در مراسم تشییع، با جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران نیز دیدار می‌کند.
به گزارش ایرنا، عوامل گروهک تروریستی به اصطلاح جیش العدل با اقدام کور تروریستی انتحاری چهارشنبه شب یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای مرزبان نیروی زمینی سپاه پاسداران از لشکر امام حسین (ع) استان اصفهان را منفجر کردند.
در این حادثه تروریستی که به وسیله یک دستگاه وانت مملو از مواد منجره در جاده خاش- زاهدان محدوده روستای چانعلی رخ داد، 27 نفر از نیروهای جان بر کف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهید و 13 نفر دیگر زخمی شدند.
اجتمام*3229*9118**
کد N2089332

وبگردی