آفتاب
پس از ۲۰ روز از زمان اجرای طرح پاکسازی محلات شوش، مولوی و هرندی؛

جمع‌آوری بیش از ۴ هزار معتاد پرخطر/ اهتمام پلیس برای ادامه طرح

جمع‌آوری بیش از ۴ هزار معتاد پرخطر/ اهتمام پلیس برای ادامه طرح

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به گذشت ۲۰ روز از اجرای طرح پاکسازی محلات شوش، مولوی و هرندی از دستگیری ۴ هزار معتاد پرخطر از زمان اجرای طرح تاکنون خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت با اشاره به گذشت ۲۰ روز از اجرای طرح پاکسازی محلات شوش، مولوی و هرندی، اظهار کرد: طی این مدت، ۲۱ قاچاقچی و ۷۹۳ خرده فروش مواد افیونی در محدوده شوش، مولوی و هرندی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه های آنها بیش از ۲۲۰ کیلوگرم انواع مخدر کشف شده است .

وی به جمع آوری ۴ هزار و ۹۰ معتاد پرخطر، ۱۳۱ معتاد متجاهر زن و ۶۰۵ کارتن خواب از سطح معابر شهری این مناطق اشاره و بیان کرد: افراد دستگیر شده پس از پالایش و غربالگری تحویل مراکز بازپروری شدند .

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: از زمان اجرای این طرح تاکنون، ۸۷ بار منزل پلاک قرمز به همراه ۶۳۵ اتاق متعلق به موادفروشان در مناطق شوش، مولوی و به ویژه منطقه هرندی پلمپ شده است .

این مقام ارشد انتظامی به تعامل و همکاری صمیمانه دادسرای ناحیه ۲۰ تهران به ویژه سرپرست محترم این دادسرا جناب آقای ابوالحسنی وجود دارد. با پلیس مبارزه با موادمخدر اشاره و خاطرنشان کرد: طی این مدت، ۱۷ مسجد مستقر در این مناطق اقدامات فرهنگی خود را در راستای سالم سازی مناطق مزبور آغاز کرده اند.

سردار رحیمی اعلام کرد: برخورد قاطع با معتادان متجاهر و دستگیری خرده فروشان موادمخدر این مناطق و نیز توجه به اماکن و کانون های تخلف نظیر منازل جرم خیز و پاتوق های خانگی، کماکان در دستور کار پلیس پایتخت قرار دارد .

رئیس پلیس پایتخت در خاتمه تصریح کرد: مناطق شوش، مولوی و هرندی دیگر مکان امنی برای معتادان، سوداگران و فروشندگان موادمخدر نخواهد بود .

کد N2088779

وبگردی